ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

تنها کانتینر بار بزنم من؟ :|

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ

دیروز بازم بازار آهن رفتیم.. برای نوشتن یه قرارداد.. نصف خرید رو انجام دادیم... قرارداد 1 میلیارد و 300 میلیونی امضا کردیم .. تازه هنوز مونده از خریدامون...

بعد مهندسامون بهم گفتن قرارداد رو چک کن ببین مشکلی نداشته باشه و برامون ترجمه هم بکن.. منم نشستم خوندم یه جاش نوشته بود : درصورت عدم پرداخت به موقع پول و شرایط نابسامان بازار، قیمت ها تعدیل میگردد... منم برگشتم گفتم این تیکه شرایط نابسامان بازار شبهه داره، چون ما به تاریخ قرارداد پول میخواییم بدیم، فردا قیمت ها عوض شن به ما مربوط نیست... اونام منظورشون این نبود عوض میشه، ولی خب من محض اطمینان گفتم اون جمله رو حذف کنن.. بعد مهندسامون کلی ذوق کردن گفتن ایول تو چقد خوبی حواست جمع هست و فلان... 

بعد یه قسمت دیگه ام بود که نوشته بود فروشنده موظفه طی 45 روز بار رو تحویل بده کامل... من به مهندسامون گفتم اومدیم و اینا تاخیر کردن تو تحویل، اون وقت ما چیکار کنیم؟ حداقل یه شرایط براشون بذاریم مکتوب.. دوبااااره مهندسا گفتن ایولللللل چقد تو خوبییییی آفرین آفرین بیگ لایک :))) خودشون به مغزشون نرسیده بود انگار اینا :)) .. خلاصه گفتیم درصورت تاخیر 5درصد از پول رو بهشون نمیدیم به عنوان جریمه...

امیدوارم به سلامتی بارمون برسه به محل پروژه.. خیلی استرسشو دارم

حالا فردا با اینکه تعطیلم و تایم کاریم نیست ولی باید برم بار رو تحویل بگیرم... امروز عصر هتل خارجیامون بودم غذا خوردیم.. بعد به رییسم میگم فردا باهم میریم یه قسمتی از بار رو تحویل بگیریم که بفرستیم .. با لبخند میگه من دارم میرم الان بیلیط دارم بندرعباس  :|||||| (کوفت و خنده) ... میگم وااااا پس کی بار رو چک کنههههه؟؟ میگه خودت تنها برو کانتینر کامیون رو چک کن بعدم بفرست محل پروژه :||||| ممنون از اعتمادش ولی آخه من تنهااااا؟؟؟


دیدین گفتم آز دوستم 23 خرداد بهم تولدمو تبریک میگه.. دیدین؟؟ همین دو دیقه پیش زنگ زد... یه خورده شستمش.. ولی نمیدونم چرا نمیتونم کینه ای باشم.. احتمالا تولدش گوشواره طلایی که براش خریدم رو بهش بدم... 

۹۷/۰۳/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

ما هم دسته جمعی بیگ لایک :)
پاسخ:
تا بیگ لایک خیلی مونده
این بار ئه انشاالله به مقصد برسه من خیالم راحت شه
یکی دو بار انجامش بدی،
باز سوم خودت داوطلبانه انجامش می‌دی :)
پاسخ:
امروزم باید برم سرکار
خوبه که شرکتتون بخاطر تحریمای جدیدی که در راهه ول نمیکنه بره.
موفق باشید
پاسخ:
بخاطر اینکه قبل از تحریما اینا وارد ایران شدن و قرارداد مربوط به قبله
ولی خب درکل به قول شما شرایط سخته و سخت تر هم میشه روز به روز تو ایران. انشاالله که ول نکنن برن.
یه چهارتا پولدار خارجی ام میخوان تو کشورمون سرمایه گذاری کنن اونقد اذیت میشن تهش ول نکنن نرن خوبه
ممنون شماهم موفق باشین
آفرین
باس ی بند توی قرارداد میذاشتی واسه مرغوب بودن جنس . آخه این روزا آهن تقلبی زیاده .
حالا تنتهایی چجوری میخوای کانتینرها رو چک کنی ؟
پاسخ:
ما یه لیست داشتیم خودمون با تمام مشخصات اعم از جنس و سایز و مواد و غیره
و تو قراردادم این ضمیمه شده که همین رو دقیق میخواییم.
خلاصه بخوان چیزی غیراز اون تحویل بدن نمیشه.
ولی درکل هم استرس دارم. خیلی. 
چقد این بازاریا شغلشون پر استرسه. پول زیاد درمیارن ولی نمی ارزه. والا من که حاضر نیستم. همون دیروز اندازه یه سال حرص خوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">