ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

دیدم یه واحد تقریبا کوچیک رو زده 15 میلیون پول پیش و 1 میلیون اجاره.... چون منطقه خوبی بود تعجب کردم ولی خواستم شانسم رو امتحان کنم... فانتزی انسانیت هنوز نمرده است و این حرفا :))))... ولی حدس میزدم یا اون 15 احتمالا 150 بوده، یا اون 1 احتمالا 10 بوده... بهرحال زنگ زدم.. آقای املاکی کلی تحویل گرفت و با روی (البته پشت تلفن صدای) گشاده جوابم رو داد... وقتی ازش پرسیدم که آیا اعداد نوشته شده همینایی هست که من تصور میکنم، یهو صداش عوض شد... با لحن تحقیر آمیزی گفت: خانوم! (با تاکید روی میم) :))) اون 150 میلیونه، اونم 1 میلیون نیست و 10 میلیونه....

بعد من خیلی واقعی سوال کردم چرا اعداد رو اشتباه مینویسین؟ (آخه معمولا خیلی پیش میاد اعداد رو پایین مینویسن، نمیدونم سایت اجازه نمیده! یا مخصوصا اشتباه مینویسن)

مقصودی از سوالم نداشتم، واقعا جوابشو میخواستم بدونم خب :|

که با عصبانیت گفت : باشششه ، دفعه دیگه از شما اجازه میگیریم :||||

بعدم گوشی رو قطع کرد :|

 

قائدتا با توجه به روحیه حساس ام حدس میزدم که خیلی ناراحت شم از این برخورد، اما در کمال ناباوری حس خاصی نداشتم :))))

البته این دلیل نمیشه که بخاطر اینکه خونه گیرم نمیاد و مجبورم دست آخر برم دخمه ای چیزی توی یکی از کوچه های پرت و تنگ تهران یه زیر زمین اجاره کنم، گریه نکنم..

این آدمی که تعریف کردم دیوانه نبودا.. از جایی ام فرار نکرده بود.. یکی بود از همین آدمای دور برمون... همینایی که خودمون هستیم در واقع...

دعا میکنم روزی نرسه که این شکلی بشم من..

۹۷/۰۶/۲۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

سلام
ان شاء الله ی آپارتمان مناسب با قیمت مناسب براتون پیدا بشه .
اجاره ها نسبت به سال پیش مگه چقدر بیشتر شده ؟
پاسخ:
سلام
ممنونم
الان دیگه همه 1 میلیون اجاره رو میخوان... کاری هم ندارن چقد پول پیش داری یا خونشون چقد داغونه
ایشالا که پولدار خوبی بشی:)
پاسخ:
جدی من خیلی لایق پولم و جنبه شو دارم
فقط نمیدونم چرا خدا بهم نمیده :))))
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۵۶ یکی از قدیمی ها
سلللام من از زمان بلاگفا تورو دنبال میکنم
البته نه همیشه هر چمد وقتی

من پیش فرضم اینه تو انتقاد پذیری و ناراحت نمیشی !
پس یکسری انتقادها بکنم دوستانه؟
البته قصدو غرضس ندارم
صرفا دیدگاه و برداشت منه تو مجیط مجازی نوشته هات 
پاسخ:
سلام علیکم 
انقد از دیدن خواننده های قدیمی خوشحال میشم که نگو :دی
نه بابا ناراحتی چیه :دی
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۲ یکی از قدیمی ها
 در ادامه کامنت قبل:
دقیقا نمیدونم واقعن مدل ات اینه یا نه مدل ت تو مجازی اینه؟ 
باتوجه چیزی که من از بلاگفا یادمه فوق لیسانس بودی. تا ب الانم دیگه سه سال گذشته یعنی 25 سال و حداقل داری
اما دغدغه و نوشتیجاتت در وبلاگ ات در حد دغدغه های یک دختر بچه 16 ساله هست!
مفاهیم عمیق جدی از روزمرگی هات و روزانه هات  به عنوان  یک جوانی که تو ایران زندگی میکنه  چیزی دیده نمیشه 
 حداقل اگرم دغدغه ای هست با بیان کودکانه و بسیار سطحی هس

نمیدونم یا خیلی خوش خیالی یا خیلی سرخوشی یا نه تو وبلاگت اینطوری. !

موضوع بعدی جیزی که من از همون بلاگفا یادمه تا ب الان ،در پست هات زیاد به رخ کشیدن محل زندگیت تهران وخیابان های تهران و جاهای لوکس تهران هست!
یا زیاد گفتن اینکه بهشتی لیسانس بودی یا تهران ارشد بودی.

جند مخاطب یادمه همون بلاگفا که جزو مخاطبانت بودن وگاها نظر میذاشتن
یادمه یکی دوتاشون دانشگا شریفی بودن یا مثلا پزشکی تهران بودن!
وبلاگ یکی از این شریفی هارو ک میخوندم اینقد مطالبش پرنغز و پرمفهمومو  ادبی ب.د ک لذت بردم.
جالبه تو وبلاگش هم قید نکرده بود شریف هست یا کلا تهران هستو و اگر مین میان اون بجث های طولانی تو یکی از پست های وبلاگت نمیدیدم که گفته شریف هس متوجه نمیشدم!
 یا یایگی دیگه بود همون روزمرگی ها رو هم مینوشت مثل تو . گاها طنز هم بود  اما یک دغدغه ای هم مطرح میشد یک مفهوم اجتماعی که دراون مخاطبان ب چالش کشیده میشدن تا نظر بدن!

روزمرگی ها ی تو هم همونه اما انگار از زبان یگ دختر 15 ساله بیان میشه!



البته وبلاگ خودت هست و صاحب اختیاری هرطور دوست داری بنویسی من هم اگر دوست ندارم میتونم نیام بخونم (که قطعا جواب خیلی هاست)

اما اما اما 
صرفا خواستم انتقاد و نگاهم و برداشتم رو بگم . 
گفتم شاید به درد بخوره یا کلا بخوای بدونی که نگاه مخاطبان به وبلاگت چطوره.



اینم اضافه کنم تنها موضوعی که جالب بود این بود  ابراز عاقمندی دختر به پسر بود که چرا در ایران دیدگاه اینه و فلان که تازه همون پست رو هم پاک کردین اخرش!


پیشاپسش اگ نرااحت شدی معذرت.
هرچ گفتم بیغرض بود و بس.




پاسخ:
خب بذار خط به خط جواب بدم:))

واسه همینه جوون موندم دیگه :دی نه تنها وبلاگ بلکه تو واقعیت هم همه فکر میکنن 19-20 سالمه.. خب جدا از شوخی.. این یه مزیت هایی داره و یه معایبی..لزوما دنیای آدم بزرگا خوب و قشنگ نیست.. من دوس دارم همین دنیای کودکانه رو.. شاید بخاطر همینم هست که بزرگ نشدم و از دید خیلی ها درجا دارم میزنم.. ولی از معایبش همینه که ممکنه نظرات آدم جدی گرفته نشه... ولی میخوام بگم هیچ معیار و ملاک و خط کشی تو دنیا نباید وجود داشته باشه که عنوان کنه چیزی مطلق خوبه، یا مطلق بده... من به نسبی بودن بیشتر معتقدم..



جوانی که تو ایران زندگی میکنه؟؟ به نکته خوبی اشاره کردی... یه پستی قبلا نوشته بودم با این عنوان که :" زادگاه و ولنجک و امیر آباد و ایران... ببخشید..."
قبلا شاید تعلق خاطر به این خاک نداشتم... الانم ندارم... قبلا سنسی نداشتم به تعلقات جغرافیایی.. الان دیگه نه تنها تعلق خاطر ندارم بلکه اهمیتشو هم کاملا برام از دست داده... این چیزیه که از من ساختن.. هیچی برام مهم نیست دیگه... و بابتش هم متاسف نیستم


محل زندگیم تو تهران؟!!! مگه کجا زندگی میکنم؟ :)) من که همه عمرم تو خوابگاه های تهران لت و پار شد هیشکی نجاتم نداد :)))) ینی من پنت هاوس بودم خبر نداشتم؟ خدا از دهنت بشنوه :D
من تنها قسمت لوکس زندگیم خرید کردن هام هست.. تازه اونم لوکس نیس.. نیمه لوکسه :))


عه اون شریفی رو خوندین؟؟ کامنتم میذاشتین؟؟ پس من حتما کامنتای شمارو خوندم!
بله اوشون آدم خیلی فروتنی هستن در این حد که هنوزم که هنوزه فکر مبکنه از قافله عقبه.... بعد ماها با شهید بهشتی ام پز میدیم :دی
خدا منو دید نذاشت شریف برم :)) 
هرچند بنظرم اینم یه مدل شکرگزاری هست.. اینکه آدم به برتری هاش بی تفاوت باشه همیشه هم نشونه خوبی نیست... 



آقا تکلیف مارو مشخص کن.. بالاخره 16 سالمه یا 15 سال؟؟
:)))))


راستشو بخوای من از بچگی انشام چیزی در حد فاجعه بود... بشدت جملات ساده و به قول شما سطحی به کار میبردم که باعث میشد اون تاثیری که باید رو روی معلممون نذاره :دی... به همین دلیل همیشه پایین ترین نمره ام تو مدرسه انشا بود.. خیلی نامرد بود همش بهم 17 میداد :))... وگرنه من خیلی جیزای خوب خوب میگم.. گوش بصیرت میخواد :دی


جدی فقط همون جالب بود؟ :| دستت درد نکنه... 
ینی ده ساله وبلاگ منو میخونی کلا یه دونه جالب بود؟ :| 
:))
کدومو میگی؟؟ همونیکه درمورد حضرت خدیجه و پیامبر بود؟؟
آره خب.. هنوزم بهش معتقدم.... زندگی ناچیز تر و مسخره تر از اونیه که فکرشو بکنی... علاقه دختر به پسر ، پسر به دختر، وات آر یو تاکینگ ابوت؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">