ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بذار این پست هم پیدا نشه...

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

لپ تاپم رو بعداز مدتها دارم نگاه میکنم..

یه فایل خاک خورده رو باز میکنم... خیلی اتفاقی اولین آهنگ خاک خورده ای رو که میبینم پلی میکنم...

آخ که سیاوش قمیشی... سیاوش قمیشی...


دانلود آهنگ یادگاری


چند تا عکس یادگاری

با یه بغض و چندتا نامه

چند تا آهنگ قدیمی

که همه دلخوشیامه

آینه ای که روبه رومه

غرق تو بهت یه تصویر

بارونای پشت شیشه

من و تنهایی و تقدیر

دست من نیست

نفسم از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما این تویی که داره میره

خیره میمونم به چشمات

حتی گریه م نمیگیره

چشمای مونده به راهو

شب تنهایی آه و

یه دل بی سر پناه و

من و خونه

ساعت های غرق خواب و

این من ِ بی تو خراب و

یادت هرگز نمیمونه

دست من نیست نفسم

از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما

این تویی که داره میره

خیره میمونم به چشمات

حتی گریه م نمیگیره


۹۷/۰۷/۰۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

سلام 
خوبی؟
خونه پیدا کردی ؟
پاسخ:
سلام مرسی
هنوز نه... نه وقت کردم درست حسابی برم ببینم، نه پولم آماده اس هنوز
یکم از اقاتون بنویس شاداب خبری نیسO.O
پاسخ:
چی بنویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">