ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

i owe myself...

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ب.ظ
آهنگ Anathema داشت پخش میشد و بی اختیار گوش کردم تا آخر... همونجوری که از شیشه به ترافیک خیره شدم... دستام قدرت عوض کردن آهنگارو ندارن... الانم آهنگ castle on the hill از ed sheeran داره میخونه...
But these people raised me and i........
شاید این جمله اش در مورد منم صادق باشه... البته با نبودنشون...



خونه گرفتم .. نزدیک دانشگاه صنعتی شریف... و الان دو شبه که اونجا میخوابم... البته روی زمین... چون هنوز هیچی ندارم.. نه تخت نه فرش نه حتی یخچال... الانم تو اسنپم دارم میرم یخچال ببینم... خونه رو کامل تمیز نکردم هنوز.. فقط اتاق خوابش رو شستم و تی کشیدم... محله خوب و همسایه های خوبی داره.. امن و امانه... در واحد هم ضد سرقت هست تازه
نمیخوام عادت کنم به زندگی آروم و پول درآوردن و روزارو پشت هم سر کردن...
اینجا جای من نیست... 

راستی میدونستی؟
به هیچ کس مدیون نیستم...


۹۷/۰۸/۱۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

واقعا تو ایران زندگی کردن ، عمر تلف کردنه . بدبختی اینجاست که ادم فقط یک بار زنده هست !
تو ایران زندگی کردن معنی نداره . صبح تا شب تلاش میکنی واسه زنده موندن .
هیچ اینده ای پیش رو قابل تصور نیست .
پاسخ:
قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
کجا جای توست عزیزم؟
پاسخ:
جایی که غریبه هاش غریبه باشن
غریبه آشنا نباشن...
ایول پاسخ خیلی قشنگ و با مفهمومی برای مهسا خانوم نوشتی!
________________________
کجا جای توست عزیزم؟
پاسخ:
جایی که غریبه هاش غریبه باشن
غریبه آشنا نباشن...
_________________________
با اجازه ات این جمله را ملکه ذهنم میکنم
چیزی بود که تو دلم بود ولی نمیدونستم چیجوری بیانش کنم
غریبه آشنا نباشن...
تمام
مرسی
پاسخ:
یا باید آشنا بود یا غریبه
دوتاش باهم خوب نیست... اضافیه
راستی داشت یادم میرفت
خونه نو مبارک باشه انشاءالله

پاسخ:
مرسی :)
جابجا بشی عادت میکنی اولش سخته
خونه مون همون طرفاس کمک خواستی بگو

پاسخ:
نه دیگه نمیخوام عادت کنم
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">