ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

10 هزارتومن یعنی 2تا پفک من

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ

چند شب پیشا یکی از افراد ساختمون که البته مدیر ساختمون هم نیست ولی مسئول پرداخت قبض آب هست اومد در خونه گفت قبض آب من 10 هزار تومنه.. منم معذرت خواهی کردم گفتم که الان نقد ندارم اگه بشه فرداشب بهتون بدم.. گفت باشه و رفت

فرداش اومد دوباره.. من حموم بودم ولی میشنیدم یکی پنج دیقه یه بار میاد 10 مرتبه پشت هم زنگ در رو میزنه.. فهمیدم خودشه و از قضا بازم پول از عابر بانک نکشیده بودم و نقد نداشتم.. گفتم حالا چیکار کنم با این وحشی؟؟.. تو همین فکرا بودم که کارم تموم شد و رفتم در رو باز کردم.. یهو شروع کرد به داد و بیداد کردن!!!!!!!!!!! صداش کل ساختمون رو برداشته بود... که آآآآآی وااااااای چرا پول آبو نمیدی؟؟؟؟ چرا درو باز نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم صداتو بیار پایین ... اولا که کار داشتم الان، دوما که شماره کارتتو بده همین الان کارت به کارت کنم (کاری که بنظرم همون اول باید میکردم)

باز ادامه داد به داد و بیدادش...

اونقد عصبانی بودم که واقعا در اون لحظه انگیزه کافی داشتم که خون ش رو حلال کنم.. سیاه سوخته گداگشنه دهاتی... واقعا تعجب داشت از سر و صورتم میبارید... آخه مگه میشهههههه کسی بخاطر 10 هزار تومن قاطی کنه؟!!!! فرست آو آل من قصد نداشتم پول رو ندم که!!!! ماه قبل رو داده بودم، چرا این ماه ندم؟؟ فقط یک روز دیرتر دادم... سکند آو آل گیرم اصلا من پول رو هم نمیدادم.. واقعا آدم باشخصیت ینی بخاطر 10 تومن داد بیداد میکنه؟؟ اگه من بودم خودم 10 تومن رو میدادم از جیبم.. و اگه طرف ماه بعد هم تکرار میکرد اون وقت میفهمیدم حالش خوب نیست و احساس زرنگی میکنه و به تذکر نیاز داره.. 


بعد پولو ریخته بودم هااا ولی همچنان هی داشت حرف مفت میزد گفتم پولو ریختم آقا برو مزاحم نشو، برو برو (بالحن تحقیر آمیز) .. بدتر قاطی کرد و من حال کردم .. و من درحالیکه چشاش گرد شده بود و داشت زور میزد درو توو روش بستم... البته در رو که بستم نشستم گریه کردم... ولی خب حداقل پیش اون کم نیاوردم.. اونقد داد بیداد کرد کولی بی آبرو که فکر کنم همه فهمیدن.. واقعا بخاطر هیچ و پوچ آبروریزی کرد هرکی ندونه مثلا من داشتم 10 تومن رو مپیچوندم :))))  بنظرم باید علاوه بر اون 10 تومن میرفتم یه 2تا پفک هم میاوردم مینداختم جلوش :)))) .. 5 دیقه بعد مدیر ساختمون اومد گفت چی شده دخترم؟ براش تعریف کردم و گفت عب نداره هروقت مشکلی داشتی به خودم بگو.. خدایی خانواده شریف و باشخصیتی هستن این مدیر ساختمون.. پسرش و عروسش هم تو ساختمون زندگی میکنن..


میخوام بگم همچین آدمای گداگشنه ای هم پیدا میشن.. واقعا بخدا خیلی بهم شوک وارد شد.. چون تو عمرم همچین چیزایی ندیدم.. عادت ندارم به این چیزا... تو خونواده بخشنده و با اصالتی بزرگ شدم که بابام 10 هزار تومنی ش بیفته کف خیابون خم نمیشه برش داره.. اصلا کپ کردم همچن برخوردی دیدم از این مرد گنده!!! تو عمرممممممم هیییییییچ مردی اینجوری باهام حرف نزده بودم که این پست فطرت باهام برخورد کرد ... 


میدونی؟ واقعا پول حلال همه مشکلاته.. روز به روز بیشتر دارم پی میبرم بهش... مثلا اگه بجای نزدیک دانشگاه شریف میرفتم ولنجک خونه میگرفتم الان مجبور نبودم داد و بیداد یه روانی گداگشنه رو بابت 10 هزار تومن متحمل بشم... بعد میگن چرا تبعیض چرا اختلاف طبقاتی چرا تحقیر... خب حقشونه همچین انسان هایی رو آدم حساب نکرد و روز به روز بیشتر توی جامعه تحقیر و طرد شون کرد... 


۹۷/۱۱/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

یکی تو ساختمون ما هست بدتر از این.
قبض ها رو که پرداخت میکنه بابت پرداختش پول اضافی میگیره.بعد نه ساختمون رو پول میده رنگ کنیم نه کاری میکنه خیلی از این که گفتی وحشی تره 
پاسخ:
وای!
من فک میکردم خونه بگیرم از خوابگاه راحت شم مشکلاتم حل میشه.. ولی دیدم نه . تا وقتی خودت آقای خودت نباشی (همه جوره) مجبوری به عناوین مختلف اینجور برخوردارو از آدمای پست تحمل کنی..
حالا میخواد مافوق ت سرکار باشه، راننده تاکسی باشه یا یه انسان نما هایی مثل این توی محیط های آپارتمانی
خخخ
چقدر وحشی بوده یارو . 
بابا دیگه ده هزار تومن این دوره زمونه هیچی نیست . به هیچ کاری ادم نمیاد .
من بودم ی بار زنگ میزدم می دیدم کسی درو باز نمیکنه ، میرفتم دو سه ساعت بعدش میومدم . اگه بازم کسی درو باز نمی کرد ، دیگه خودم کاری انجام نمی دادم . میرفتم به خود مدیر می گفتم .
دیگه سر و صدا و هوچی بازی نمی خواسته که .
اما به نظر من ، یارو فقط و فقط میخواسته بهت گیر بده . این طرز رفتار مشخصه .
ادمایی که سگ محل بشن ، اینجور سر و صدا راه میندازن .
پاسخ:
خیلی غغغغغغغلط میکنه میخواسته بهم گیر بده
وای توروخدا هروقت یادش میفتم دوس دارم جرواجرش کنم
شما کنتور آب واحدت جداست؟اگر جداست خوب خودت قبض را پرداخت کن!
اگر هم جدا نیست و کنتور آب مشترکه! چطور اون آقا مسئول پرداخت قبض شده و خود مدیر ساختمان پرداخت نمیکنه!

پاسخ:
کنتور ها جداست و مقدار مصرف هر واحد مشخصه
ولی قبض مشترکه.. یه دونه قبض میاد کلا
وگرنه من که ازخدامه ریخت اینو دیگه نبینم
هرچند به مدیر ساختمون هم گفتم که اصلاااا دیگه نمیخوام این آقا رو ببینم.. واسه همین قرار شده از ماه بعد پول آب رو ببرم به مدیر بدم و اون از طرف من ببره به این روانی بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">