ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

الان ساعت 10:30 صبحه

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ق.ظ

هی میخواستم قبلش پست بذارم هی نشد

هی میخواستم بذارم هی تشد

آخرش الان مجبورم از چین پست بذارم


یکشنبه شب من و دوست صمیمیم زر پرواز کردیم به مقصد شانگهای..

حالا سعی میکنم پستای بعد چندتا عکس هم بذارم و توضیحات بیشتری بدم...

علی الحساب اینو داشته باشین

سمت راستیش بدمزه بود.. بهش میگن چو دو فو ، chou dou fu... ولی چپ خوب بود سیب زمینی بود ولی بامزه :))

به ناخونم هم گیر ندین شکسته :d



۹۸/۰۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

الان اینجا ۱۱:۰۶ صبحه. سلام هم‌وطن 😄
پاسخ:
:))))))
سلاااام
سلام خوش بگذره و تبریکات عید⚘⚘
پاسخ:
سلاااام مرسی سال نوی شمام مباااارک :)
جای شما خالی.. خیلی قشنگه
سلام
آخ آخ چین خیلی مراقب باش
اینا همه چیز میخورن!!
غذا خوردنشون همه خیلی بده، همه چیز را با هم قاطی میکنند :)
بعدا غافلگیر نشی از غذایی که در چین خوردی!! :)))
پاسخ:
نه میتونم ارتباط برقرار کنم.. شانسی انتخاب نمیکنم که یهو غافلگیرم کنن :)) میدونم دارم چی میخورم، حتی اگه قورباغه باشه :))) :D
همیشه به شادی و سفر
پاسخ:
مرسی عزیزم
سال نوت هم مبارک
۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۴ ربولی حسن کور
نیها!
خوش بگذره 
پاسخ:
بلدینااا :)) ..  اینجا رستگار میشین :)) 
مرسی..  خوش گذشت و تموم هم شد و الان در مرحله افسردگی بعداز مسافرتم :))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">