ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

نژادپرستی یا جایز نیس الان به گمرک حرف بی ادبی زد؟

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

 خب بعد از صدسال اومدم :)) 

ده روز مسافرت بودم..  یه سفرنامه پر و پیمون دارم که باید سر فرصت کم کم بیام بنویسم..  فعلا هیچی ازش نمیگم که خراب نشه


این پست متفرقه است فعلا... 

اقا من احساس میکنم خیلی نژادپرست ام کههه...  حالا چیکارکنم؟  :))..  همیشه فکر میکردم نیستم.. ولی هستم :)) 

البته نژاد پرستیم مثل ادم نیس :))  خاصه..  مثلا یه جایی چندتا دوست خارجی اینترنتی دارم... با اوناییکه انگلیسیشون خوبه حرف میزنیم..تا فهمیدم طرف ترکیه ای یه یا مثلا عربه اصلا دیگه دوس ندارم مکالمه کنم :))))  حالا هرچی انگلیسیش خوب باشه... حتی یه چینی هم دیدم خیلی شبیه اروپاییا بود.. چشم رنگی و قدبلند..  تا فهمیدم واقعا چینیه محل ش ندادم :)) حالا در حالت عادی با چینیا خیلی اوکی ام ها..  ولی چون این ورژن متفاوتی بود برام قابل هضم نبود.. ینی اگه چشم بادومی بود مشکلی نبود..  وقتی از شرایطی که باید باشه خارج میشه اون وقت ریجکت میشه... 


خارجکی جونم برام گوشی اورد از انسوی مرزها :)) پولشم نگرفت.. رییس ینی این :)) 

ولی چه فایده..  الان دوهفته اس نه میتونم تو سایت گمرک رجیستر کنم نه همتا..  تاحالا ۴بارهم حضوری رفتم گمرک و ۲۰ بار هم به همتا زنگ زدم..  هی میگن اوکی شد برو.. میرم.. دوباره میبینم همونه..

واقعا گل بگیرن درشووووو..  یه مقایسه جالب هم دارم دراین باره با شانگهای که تعریف میکنم بعدا.. 


۹۸/۰۱/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

من با یکی نیم ساعت انگلیسی چت کردم آخر فهمیدم پاکستانیه گذاشتم رفتم
پاسخ:
یه فکری باید به حال خودمون بکنیم :)) 
من پیش خودم شرمسارم but I can't help it...   :دی
منم تقریبا همینجوری هستم؛ مخصوصا وقتی توی youtube دنبال یه آموزش میگردم و متوجه میشم سازنده ویدیو هندی هست. مشکل اینه که هندی ها youtube رو تسخیر کردن!
پاسخ:
مهندساشون فک کنم خوب باشن نه؟ 
من شنیدم بهترین برنامه نویس‌های دنیا هندی هستن.
فقط در همین حد بگم که مدیر اصلی گوگل هندی هست: آقای Sundar Pichai
هندی‌ها خیلیاشون انگلیسی بلدن و توی youtube کلیپ میزارن ولی مشکل اینه که روی تلفظ اصلا دقت نمی‌کنن؛ کلا یه جور خاصی انگلیسی صحبت میکنن؛ اونوقت واسه منی که به زور چند تا کلمه انگلیسی می‌فهمم خیلی سخت میشه.
پاسخ:
انگلیسیشون اکثرا عالیه..  ینی حداقل من هرچی هندی دیدم عالی بوده انگلیسیشون
ولی خب اره لهجه هاشون بده
فقط باید باهاشون چت کنی..  حرف بزنن دیگه نمیشه دیگه :)) 

البته بدتر از اونا چینی‌ها هستن.. هندیا باز اگه لهجه شون بده حداقل درسته انگلیسیشون،  چینی ها هم لهجه شون بد و نامفهومه و هم گرامرشون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">