ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. سریال big little lies رو شروع کردم مدتیه.. اهنگ تیتراژ اولش فوق العاده است... کلا اهنگایی که توی سریال هم بکار برده میشن خیلی یونیکن


2. شاید باورتون نشه ولی وقتی اسنپ میگیرم و میبینم 206 عه خوشحال میشم.. معمولا 206 ها تمیزن و کولر هم روشن میکنن.. پژو 405 هم کولر روشن نمیکنن هم کثیفن.. پراید که بخش اعظم اسنپ و تپ سی رو شامل میشه گاهی بعضیاشون کولر روشن میکنن و تمیزن ولی بخش اعظمی شون بشدت کثیف و بدون کولر هستن... 


3. تو کتاب زبان دبیرستان (یادم نیست سال چندم)، یه تمرینی بود توش یه دختره بود میخواست فردا بره مدرسه بعد عکسشو هم کشیده بود شب بود رو تخت میخواست بخوابه و یه ساعت دیواری هم بالا سرش بود... این تصویر تمام این سالها خواب آور ترین و لذت بخش ترین چیز ممکن بوده برای خوابیدن من... بعد از این یه مورد دیگه ام هست که وقتی به شبایی که توی جاده بودم سوار اتوبوس از شهرمون داشتم میومدم تهران، فکر میکنم.. دانشجو بودم و همیشه ساعت مشخصی میومدم و از اونجایی که توی اتوبوس نمیتونم بخوابم وقتی به شهرایی که ساعت 3 شب ازشون عبور میکردیم و سکوت و تاریکی شونو میدیدم که شبیه قبرستون بودن آرزو میکردم یه تشک داشتم همون لحظه روش میخوابیدم... خیلی صحنه رعب آوریه... اگه به مدت چندین ساعت، از چندین شهر که انگار تمام آدماش مردن رد بشی... چقد حقیره آدم! شبا عین مرده همشون میفتن، ساکت و بی دفاع.. تاصبح


۹۸/۰۵/۰۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

 

چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

پاسخ:
واقعا؟ هم قشنگ هم زیبا؟ 
راستی همیشه میخواستم بپرسم که اهل کدوم شهری؟
از کدوم شهر میرفتی تهران؟
معلومه خیلژ زحمت و سختی کشیدی
خوشحالم که نتیجه زحماتت را گرفتی

پاسخ:
سختی که زیاد کشیدم ولی بنظر خودم نتیجه نگرفتم هنوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">