ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

۱. انقد بدم میاد از این مدل حرف زدن که یسری ها میان بچه تو شکمشون رو به لوبیا و نخود و بادوم و خلاصه کل حبوبات و مغزی جات تشبیه میکنن و اینجوری صداش میکنن! به من ربط نداره سلیقه اییه،  شاید اونا خوششون میاد از لوبیا و نخود و پسته و بادوم و اینا.. فقط من چندشم میشه...  فک کن ادم نینی شو به حبوبات نفاخ تشبیه کنه.. 

 

۲. یه کتاب دارم میخونم که بشدت علاقمندم کرده که برم پرو و مصر رو ببینم.. البته قبلا هم دوست داشتم مصر رو ببینم، ولی پرو فکر میکنم حتی اسرارآمیزتر باشه... مشکل اینجاست مثل اینکه خیلی گرون و سخت میشه رفت.. امیدوارم بیاد اون روزی که بتونم اینکارو بکنم

کلا جدیدا یکی از آرزوهام این شده که یه روزی همه دنیارو ببینم..  نمیخوام ندید بدید باشم ولی بعداز سفر چین دیگه اون آدم سابق نشدم :))  امیدوارم یه روزی اونقد پول کافی داشته باشم که همش تو سفر باشم

 

۳. رز اومده تهران.. شب میخواییم بریم رستوران گیلانه شام بخوریم.. من از غذاهای رشتی و شمالی سر درنمیارم.. اگه شمالی داریم بیاد معرفی کنه چهارتا غذای خوب برم بخورم :دی.. فقط تا ساعت ۷و نیم خبر بدین :)))  چون برا اون ساعت میز رزرو کردیم.. اگه بعداز ۷و نیم میخوایین بگین همون بهتر که جلو چشام نیایین  :دی

 

۴. تو لیسانس یه دوست صمیمی داشتم.. بعداز لیسانس از ایران رفت و دیگه ندیدمش و حتی تماسی هم نداشتیم.. امروز یهو یکی بهم زنگ زد گفت ببخشید شما دوستی به اسم نسیم داشتین؟ گفتم بله داشتم شما؟  گفت خودمم :| هنگ بودم تا چند دیقه... گفت دلش تنگ شده و میخواد ببینیم همو..  میخواستم بگم به درد عمت میخوره بعداز اینهمه سال :)))  ولی خب خیلی دوسش داشتم. یادش بخیر... حالا اگه بشه قبل از اینکه دوباره از ایران بره یه قرار میخواییم بذاریم

 

 

۹۸/۰۵/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۵۱ معلوم الحال

خب من از جلو چشاتون خفه میشم :) فعلا

پاسخ:
اختیار دارید :))))) 
۳۰ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۹ خانم مترجم

سلاملکممم...زود بیا بگو چی خوردی ;)

پاسخ:
سلام :دی

هیچی.. نیومدین راهنمایی کنین که :دی
آقا چرا این رستوران اینجوری بود.. همه غذاهاش انار رو داشت.. حالا من نمیدونم،  یا تنوع غذاهای شمالی زیاد نیست اونقدرام که شنیده بودم،  یا این رستورانه مالی نبود.. 
ما اینارو سفارش دادیم: مرغ لونگی (من اینو لونگی میخوندم بعد منوی انگلیسی رو دیدم فهمیدم lavangi عه :)) )،  کباب برگ،  فسنجون، نمیدونم سینی چی چی گیلانه(که شامل یه کوچولو میرزا قاسمی،  و دو نوع ماست) ، سوپ شیر یه همچین چیزی... ماهی اینا قصد نداشتیم بخوریم.. وگرنه ماهی ام زیاد داشت،  ولی درکل چیزی که به چشامون خاص بیاد نداشت.. و بنظرم فقط مرغ لونگی خوشمزه بود.. 
و ما ۴ نفر بودیم،  500 هزار تومن شد جمعا.. ولی درکل اصلا ارزششو نداشت.. پیشنهاد نمیکنم کسی بره اونجا

دم اون دوستت گرم که بعد از مدتها بهت زنگ زد و حالت را پرسید
 

پاسخ:
اره البته دلیل هم داشت واسه نبودنش
که تو پست بعدی میگم

ممنون

من همیشه اینجا میام فقط نظر نمی دم :)))

 

پاسخ:
همین که بخونید خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">