ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

برا مردای ایرانی بازارگرمی کردم بیا و ببین :D

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

یه دوست چینی دارم، با پدر مادرش اومده بود ایران مسافرت این چند روزه.. بعد خیلی خوشش اومده بود از ایران.. حتی از غذاهامون! جل الخالق.. چینیا اصلا ذائقه شون به غذاهای ما نمیخوره.. دوغ رو که دیگه نگم برات.. بعد این حتی از دوغ هم خوشش اومده بود! بهش گفتم توکه انقد از ایران خوشت اومده باید با یه پسر ایرانی ازدواج کنی :دی.. فک کنم بدش نیومد از پیشنهادم.. گفت پسرای ایرانی چطورین؟ همیشه فکر میکردم سوال راحتی باشه.. ولی خیلی عجیب بود هرچقدر فکر میکردم هیچ جوابی نداشتم... و علاوه براون نمیخواستم هم خیلی بدی بگم از خودمون و دنبال ویژگی های خوب بودم .. و این کار رو دوبرابر سخت تر میکرد :)) ..

بعداز مدتی فکر کردن گفتم عموما، پسرای ایرانی موقع بیرون رفتن دوست ندارن دختر دست تو جیبش کنه خرج کنه، تاحدودی غیرتی هستن (حالا بیا غیرتی رو تعریف کن، گفتم ینی دوس ندارن مردای دیگه به زنشون توجه کنه یا باهاش flirt کنه :دی) ، نسبت به پسرای چینی احساساتی تر هستن و مناسبت هایی مثل ولنتاین، تولد، سالگرد دوستی، سالگرد ازدواج برای دختر و پسرا توی رابطه خیلی مهمه ، بعدش گفتم یه بدی هم دارن اینه که اخلاق خوبی ندارن زیاد، و زود تمپر خودشون رو از دست میدن :دی

این قسمت آخر تمام بدی هاشون رو شامل میشه و کارم رو برای توضیح راحت تر کرد :دی.. بعد دوستم خندید گفت بنظر خوب میان ... میخواستم بگم واااقعا؟ :دی..

بعد گفت چیز جالبی که فهمیدم این بوده وقتی یه زوج میدیدم مردا معمولا خیلی بزرگتر بودن موهای سفید هم داشتن ولی خانوما نه.. بعد من گفتم آره عسیسم مردای ایرانی پیچاره ها از سناشون بیشتر میزنه قیافه هاشون.. مثل چینیا نیستن که 50 سالشون هم بشه تابلو نباشه.. والا.. و اینم اضافه کردم البته غالب (نه همه) مردای ایرانی یک سندرم ناشناخته هم دارن که علاقه به ازدواج با زن های 7-8 سال کوچیکتر از خودشون دارن.. 

 

بچه ها دوست داشتین توصیفاتم رو؟ :دی.. اعتراضی چیزی دارین بیایین بزنین .. 2 روز مهلت اعتراض هست :دی

۹۸/۰۶/۳۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

متن خیلی خوبی بود :)

بسی از خوندنش لذت بردم :)

ممنونم از شما.

پاسخ:
قابل نداشت کار خاصی نکردم من در واقع :d

سلام. اول اینکه چقدر دیر به دیر آپ میکنید! ولی خب باز خوبه که اومدین دوباره...

به نظر من خیلی خوب و درست گفتین؛

فرضیه: پسرای ایرانی موقع بیرون رفتن دوست ندارن دختر دست تو جیبش کنه خرج کنه

من: بله من اینجوری‌ام

 

فرضیه: تاحدودی غیرتی هستن

من: به نظرم منم تاحدودی غیرتی هستم

 

فرضیه: نسبت به پسرای چینی احساساتی تر هستن و مناسبت هایی مثل ولنتاین، تولد، سالگرد دوستی، سالگرد ازدواج برای دختر و پسرا توی رابطه خیلی مهمه

من: من پسرای چینی رو نمیدونم که چطوری هستن ولی من احساساتی هستم شاید از بعضی دخترها احساساتی‌تر هم باشم. در مورد هدیه دادن هم باید بگم یه مدتی خیلی اهل هدیه دادن برای تولد افراد مختلف بودم ولی از یه جایی به بعد هدیه‌دادن رو گذاشتم کنار.

 

فرضیه: یه بدی هم دارن اینه که اخلاق خوبی ندارن زیاد، و زود تمپر خودشون رو از دست میدن :دی

من: متوجه نشدم منظورتون از «زود تمپر خودشون رو از دست میدن» چیه!

 

فرضیه: مردای ایرانی پیچاره ها از سناشون بیشتر میزنه قیافه هاشون

من: من اینجوری هستم. یعنی تعداد زیادی از موهام سفید شدن با اینکه 28 سالمه.

 

فرضیه: غالب (نه همه) مردای ایرانی یک سندرم ناشناخته هم دارن که علاقه به ازدواج با زن های 7-8 سال کوچیکتر از خودشون دارن

من: درسته. البته نه 7-8 سال. حدوداً 4-5 سال کوچیکتر باشه.

پاسخ:
سلام هی میخوام بیام بنویسم ولی با گوشی سخته..  شبام که میرم خونه با لپ تاپ سخته بازم برام..  چون خسته ام

عه؟  فکر نمیکردم اونقدرام درست گفته باشم...  پس خوبه :دی

تمپر همون temper ..  منظورم اینه زود عصبانی میشن

نه ۴-۵ سال چیز خاصی نیست.. نرماله.. عده ای هستن بشدت علاقمند به دختربچه هستند..  ۷-۸سال به بالا.. حتی مثلا ۱۲-۱۳ سال

آره با گوشی سخته واقعاً

 

چرا قیمه‌ها رو میریزی تو ماستا آخه

تو گوگل زدم تمپر. اومد:

«تمپر قهوه ( coffee tamper ) یک وسیله ی کار آمد برای آماده کردن یک فنجان قهوه اسپرسو با کرمای مناسب و خوش طعم است»

 

2 ساعت داشتم تحلیل‌ش میکردم  :)))))))))))))))

 

من معمولاً زود عصبانی نمیشم. مگه اینکه حالم از یه چیزی گرفته باشه یا اینکه از آینده ناامید شده باشم یا اینکه یکی رو مغزم راه بره...

پاسخ:
پس فکر کنم از این به بعد انگلیسیاشو همون انگلیسی تایپ کنم بهتره
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۱۷ معلوم الحال

من اعتراض ندارم. اومدم بگم منو با این دوست چینی تون آشنا کنید! خخخ

پاسخ:
واقعا؟  :)) 

چینی ها اهل تکثیر و کپی کاری اند

لطفا این بازار گرمی رو به تولید انبوه برسونید به همه برسه :))

 

بعدشم کجا ما بد اخلاقیم آخه؟شما یه مرد از هر جای کره خاکی یا حتی کهکشان ها پیدا کردی که بتونه تو ایران دووم بیاره و خوش اخلاق باقی بمونه بعد بگو مردای ایرانی بد اخلاقن

پاسخ:
الان ینی مشکل اینه نرسیده؟ :)) شرایط اوکیه؟
دخترای چینی بساز اینا نیستن ها، برعکس چیزی که بعضیا فکر میکنن.. اونا واسشون خونه و ماشین و یکسری چیزها مسایل حل شده ای هست و کارت بانکی و حقوق و پولای مرد حتما باید دست خانوم باشه و درخواست در این باره از نظرشون پر توقعی دختر محسوب نمیشه،  نه پسراشون همچین فکری میکنن نه دختراشون.. بلکه بنظرشون منطقیه و باید همینجوری باشه
برعکس ولی فکر میکنم پسرای ایرانی ازشون همچین خواسته هایی بشه دختر رو پول پرست و پرتوقع میپندارند


جدی من تا به اینجا تنها مردی که میتونم به اخلاق خوبش شهادت بدم پدرمه..  ولی خوشحال میشم تعدادشون زیاد باشه
والا.. بخیل نیستیم

عااااولی بوووود :))))))))))

خصوصا خط آخر پاراگراف آخر

ولی این مساله خیلی غم انگیزه چون من یه Case برعکسم :/

 

پاسخ:
ینی سنت بیشر از قیافت نشون میده یا کسی که میخوای باهاش ازدواج کنی چندسال ازت کوچیکتره؟ 
۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۵:۴۹ خانم مترجم

سنم از قیافم کمتره ولی اون کوچیکتره...ولی سنش از قیافش بیشتره یکم

پاسخ:
خب این کجاش غم انگیزه
۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۸:۰۹ خانم مترجم

خیلی غم انگیزه :(

چون که مادرش اگه بفهمه اجازه نمیده تازه من دو تا فاکتور دیگه هم دارم که واویلا لیلی :/

پاسخ:
عه
خب وقتی میگی بیبی فیسی اونم که بزرگتر میزنه از قیافش فکر نمیکنم مشکل خاصی باشه..  چندسال اختلاف دارین؟ 

دو تا فاکتور دیگه چی هستن؟  (من چقد فضول شدم :)) ) اگه دوس داشتی بگو.. اگه نگی هم عب نداره
۰۳ مهر ۹۸ ، ۰۹:۱۶ خانم مترجم

توی خصوصی میام در گوشت میگمممم...نه اصنم فضول نیسدی

پاسخ:
باشه :d

به عنوان یه پسر میگم که توضیحات شما کاملا خوب بود

 

پاسخ:
الان داره دستور پخت غذای ایرانی ازم میگیره :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">