ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بُز یا سرمایی گرمایی یا رمز پویا یا شیر

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

1. بعضی انسان ها موجودات بی خاصیتی هستند. تو کلاسی که میرم روز اول همه بعداز کلاس گفتن وااای چه استاد بدی ما هیچی نمیفهمیم و فلان بریم اعتراض کنیم عوضش کنن، خلاصه همگی اعتراض کردیم ولی عوضش نکردن ولی مثل اینکه بهش گوشزد کردن و یکم بهتر شد شیوه تدریسش.. حالا چند روز پیشا دیدم استاده یه کاغذ بهمون داده بنویسیم جوابارو، من هی نگاه میکردم نمیفهمیدم خب واقعا! چون اون مبحث رو توضیح نداده بود! به بغل دستیم میگفتم اونم نمیتونست بنویسه و میخندید فقط.. حرصم گرفته بود.. آخرسر به استاد گفتم من فرمولاشو نمیدونم!!! گفت عه مگه جلسه پیش نگفتم؟؟ یهو همه بچه هاگفتن نه نگفتین.. بعد توضیح داد و مشکلمون حل شد.. یعنی اگه من هیچی نمیگفتم همگی مثل بُز نشسته بودن و لابد میخواستن بعداز کلاس پشت سر استاد بگن ای بابا هیچی نفهمیدیدم کهههه.. فقط جراتشون در این حد بود که پشت مسئول موسسه قایم شن برا اعتراض .. خودشون زبونی چیزی نداشتن اعلام کنن کجای درس رو نمیفهمن

 

2. بنظرم اینکه انسان ها از نظر گرمایی و سرمایی بودن بهم بخورن خیلی مهمه.. الان من و یکی از بچه ها موافقیم که اسپیلت خاموش باشه تو شرکت، ولی دوتا دیگه از بچه ها همیشه سردشونه و روشنش میکنن و ما آتیش میگیریم .. هرچی هم تاکید میکنم باباجان خب شما لباس بیشتر بپوشین گوش نمیکنن.. اینم از مهندسای مملکت که به مصرف انرژی اعتنا نمیکنن.. فکر نکنی بخاطر خودم میگم حالا ها :دی.. بنظرم این نکته در ازدواج هم مهمه.. خلاصه حواست باشه.. یهویی میبینی چله تابستون مجبور شدی پتو به ضخامت 5 سانت بکشی رو خودت

 

3. یعنی خااااااک.. من اگه نخوام رمز پویا داشته باشم کیو باید ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا دوس دارم پولام دزدیده شه، به توچه؟؟؟؟ حالا دلسوز من شدی؟؟؟؟ تو گفتی منم باور کردم.. میخواستم یه چیزی بخرم حالا تا درگاه پرداختم رفته بودم آماده بودم فقط رمز برام sms شه، بعد که میومد نمیدونم چرا میگفت رمز این نیست، نمیدونم تایمش تموم میشد یا چی، آخه دانکی 40 ثانیه رو براکی گذاشتی؟؟؟؟ دیگه حق هم ندارم از کارت خودم خرید کنم؟؟؟؟؟؟ خلاصه چندبار درخواست رمز کردم اخرسر کارتم مسدود شد!!!! ... بمیر...

 

4. هروقت شیر میخورم علائم سرماخوردگی در من پدیدار میشه.

۹۸/۱۰/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

این رمز پویا خیلی مسخره شده

من احساس میکنم اینجوری میخوان پول گردش کمتری داشته باشه و بیشتر تو حساب های بانک دپو بشه

برای ما هم همیجوری بود رمزی که میومد را سیستم قبول نمیکرد باید بری بانک شماره ات را تایید کنه! حالا نه که از قبل شماره مشتری تو فرم تایید نشده!!!!

یه قبض آب و برق هم میخوای پرداخت کنی باید تا قله قاف بری!

پاسخ:
از حرص دلم میخواد همه پولمو از بانک بکشم بیرون بذارم گوشه خونه.. بدبختی اینجاست 90 درصد پرداخت ها دیگه اینترنتی شده و راهی نداری جز اینکه یه پولی همیشه تو حسابت داشته باشی
نه من رمزم اوکی بود و قبلش چندباری استفاده کرده بودم.. این سری نمیدونم چش بود هرچی میزدم میگفت اشتباهه منم هی رمز جدید میگرفتم اخرم مسدود کرد

من هنوز رمز پویا نگرفتم خیلیییییی همت میخواد بری بگیری 

پاسخ:
گرفتنش مهم نیس!  استفاده ازش عه که مسخره و پر دردسره
۱۰ دی ۹۸ ، ۰۲:۴۵ سجاد آشنا

1- کلاس چی؟ [فضولیم گل کرد :) ]

2- آره واقعاً. ایندفعه داشتم از تهران برمیگشتم تو اتوبوس یه عده گرمشون بود (بیشتر خانوما) و یه عده سردشون بود (بیشتر آقایون). واسه همین، سرِ باز یا بسته بودن دریچه‌ی بالا دچار مشکل شدیم. البته یه مسئله که باید بهش توجه بشه این هست که چون موقعیت افراد نسبت منابع سرمایش یا گرمایشی متفاوته بنابراین ممکنه تجربه‌ی متفاوتی رو از دما و هوا داشته باشند.

3- 40 ثانیه‌ست یا 60 ثانیه؟ منم فکر میکردم کار بیخودی هست تا اینکه شنیدم روزی 300 تا پرونده قضایی قبل از این ایجاد میشد. گفتم خب اگه اینطوره باشه ادامه بدین =) ولی خداییش خرید اینترنتی خیلی ستم شده! :(

4- شیر داغ هم پدیدار میکنه؟

پاسخ:
1.  به نتیجه برسه مینویسم حتما
2.  درسته ولی این همکاران ما کلا مشکل دارن :دی موقعیت یکسانه
3.  شایدم ۶۰ ثانیه،  در هر صورت مسخرست..  منم شنیدم ولی بازم علاقه ای به این کار ندارم و به کسی مربوط نیست که بخواد برام تصمیم بگیره،  خودم عقل دارم هرکاری دوس داشته باشم باید بتونم بکنم،  امر شخصیه و خودم باید بتونم برا امر شخصیم تصمیم بگیرم..  نهایتا بقیه بتونن آپشن ارائه کنن ولی درنهایت تصمیم باید برعهده خودم باشه که حالا بکنم اینکارو یا نکنم.. چون خیلی فرق هست بین اختیار و اجبار
4.  امتحان نکردم نمیدونم..  ولی درکل دچار ابریزش بینی و عطسه میشم همیشه بعدش..  الان که برا شما نوشتم یهو به ذهنم اومد شایدم الرژی دارم به شیر! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">