ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

یو جاست وان اتنشن یا شام ساعت 6 یا آدمهای همیشه نالان

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ب.ظ

1. الان مدت مدیدیه آهنگ Attention از charlie puth اونم فقط همین یه خطش:

you just want attention,you don't want my heart,maybe you just hate the thought of me with someone new

افتاده رو زبونم اصلا هم نمیره.. جالبه آهنگشو همون موقع که اومده بود گوش کردم و بعداز یه مدت هم پاک کردم، ولی هنوز تو مغزمه، مثلا دارم یه کاری میکنم یهو متوجه میشم دارم اینو میخونم.. یا آهنگای زیرخاکی دیگه، مثلا امروز داشتم آهنگ ستار رو میخوندم : "اشک تو بارونه روی مرمر دیوار خوبی" ولی خب آهنگ charlie puth فریکوئنسیش بیشتره :دی
 

2. دیشب ساعت 10 بود یادم افتاد یکی از دوستای وبلاگیم الان داره شام میخوره :دی بعد اگه گفتی من ساعت چند میخورم؟ ساعت 6 اینا! از اثرات همکارای خارجیمه البته، قبلا زودتر از 9 شام نمیخوردم.. ولی الان جوری شدم که اصن نمیتونم تصور کنم ساعت 8 باشه و هنوز شام نخورده باشم :| که البته راضیم از لایف استایل جدیدم.. جدید هم که نه.. حدود یکسال و نیمه اینجوری شدم

 

3. امروز یکی از همکارا داشت حرف میزد و یه آگهی خونه میخوند که از قضا انگار خیلی گرون و لاکشری بود.. بعد یهو گفت وااای من هیچوقت نمیتونم همچین خونه ای اجاره کنم و اینا.. ینی دوس داشتم همون لحظه برم بشورمش .. حقوقش خیلی بالاست این آدم آخه.. بیشتر از ده سال هم هست که داره کار میکنه و کلی قطعا پس انداز داره، این خسیسی که من دیدم یه مسافرت هم نمیره.. بعد هممممیشه خدا درحال نالیدنه :(( یا داره میناله از اجاره(که خیلی راحت میتونه بپردازتش)، یا میناله چرا ماشینشو نمیتونه عوض کنه، یا اینکه چرا گوشیش یه سامسونگ عهد بوقه.. یعنی دهنشو باز میکنه حالم بهم میخوره.. همیشه درحال غر زدنه..هیچوقت ندیدم از چیزی یا کسی تعریف کنه.. چندین سال از من بزرگتره، یه خونه جای خوب داره ماشین داره حقوق خوب داره باتوجه به رشته به درد نخورش، ولی من حقوقم از اون کمتره خب سابقه کار نداشتم بهرحال، ماشین ندارم، خونه جای خوب ندارم، ولی باورت میشه اصلا دوست ندارم جاش باشم؟؟ چون من خیلی بیشتر از اون از زندگیم لذت میبرم.. ترجیح میدم یه آدم معمولی ولی لذت برنده از زندگی باشم تا یه آدم مثلا با شرایط خوب ولی هیچ لذتی نبرنده از زندگی.. خیلی رو مخمن اینجور آدما.. اه .. ببین آره شوآف و خودنمایی خوب نیست (که شاید بعضیا منو به این متهم کنن) ولی به همون اندازه هم خود را بدبخت بیچاره نشان دادن چندش آوره..اصلا هم اسمش تواضع نیست.. آدم منفی و عیب بین از بهترین چیزام فقط زشتیاشو میبینه و هیچوقت از زندگی لذت نمیبره.. ترجیح میدم یه خودنما باشم تا یه بدبخت دائمآ ناله کن.

 

۹۹/۰۲/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۱
شاداب :)

نظرات  (۵)

باز چارلی خوبه...

اهنگ خانم گل ابی و عاشق شدن شاهکار رو یکسره دارم میخونم،بساطی داریم اصلا،بیا ببین:////

من ساعت ۱۲.۳۰شام میخورم:////

خوش به حالت واقعا،اصلا هرکار میکنم نمیتونم زود تر از ۱۱شام بخورم:(((

یکی از غیرقابل تحمل ترین صفات،دل نداشتن واسه خرج کردنه....

مخوصا اگه تواناییشو داشته باشیو بازم دست و دلت واسه هرچیزی بلرزه:///

اصلا دیدی بعضیا رو،لارج به دنیا اومدن لامصبا:-)))

پاسخ:
دوازده و نیم چیکار داری شام میخوری :))  یهو بگیر بخواب، راحت ترم هست.. والا
لارج بودن از خانواده میاد.. کسی که توهمچین خانواده ای بزرگ شه اونم یاد میگیره، ولی کسی که تو خانواده گداصفت بزرگ شه تا ابد گداصفت میمونه حتی اگه میلیاردر شه.. اینو یه روز تو جمع همکارا گفتم :)) همین همکارم اتفاقا به خودش گرفت :))))))) گفت مرسی که به ما میگی گدا صفت.. منم خندیدم گفتم عه من که تورو نگفتم.. جالبه خودشم میدونه گداست

اصلا بحث خرج کردن به کنار که من واقعا از ادمای خسیس بدم میاد..  بحثم اینجا بیشتر به ادمای غرغری بود..  که اصلا نمیتونم اطرافم تحملشون کنم و افسردم میکنن
البته خودمم گاهی غر میزنم، بهرحال طبیعیه همه میزنن، ولی خوشم نمیاد کسایی که از زمین و زمان همیشه ناله میکنن دور و برم باشن

اره واقعا،هیچی نداره شام خوردن اون ساعت،باید حذفش کنم:///

گل گفتی ،از خانواده میاد دقیقا!!!،بدم میاد ازت اینقدر عاقلی شاداب:////

یکم اشتباه کن لامصب:////

چرا حال همکارای بیچارتو اینقدر میگیری،اون از دفعه پیش ،اینم این یکی...ولشون کن بابا...واقعا جلوش گفتی گدا صفت؟؟؟تو دیگه خیلی...

غرغر،من تو تحمل غرغر شنیدن ،ید طولانی دارم،قشنگ گوش میشم،صدا ازم درنمیاد...

ادما منفی باف خیلی بدن،واقعا حال ادمو میگیرن...

ولی بیا انکار نکن ،گاهی خیلی خوش میگذره،بشینی با رفیقت هی غر بزنی.هی همو تایید کنید،هی ناله کنید...:-)))

ولی فقط گاهی!!!

پاسخ:
نه اتفاقا من خیلی هم عاقل نیستم،  اشتباهم زیاد میکنم

چون ادمای دورو رو باید حالشون رو گرفت..  همین خانوم چندماه پیش فهمیدم پشت سرم حرفای خیلی زشتی زده..  بعد تو روم انقدددد میاد پاچه خواری و شوخی و مهربونی..  منم باورم شده بود دوستمه..  تا اینکه از منبعی موثق فهمیدم چه موجودیه
اره دیگه من اینجوریم..  با کسایی که دوسشون دارم خیلی مهربونم،  بیش از حد حتی..  ولی کافیه از یکی خوشم نیاد یا از چشمم بیفته،  خیلی بی رحم میشم درمقابلش،  و اصلنم برام مهم نیس چی میشه دیگه،  هرجوری دلم بخواد برخورد میکنم،  اصلا ملاحظه دیگه در کارم نیست اون وقت،  و به هیچ وجه هم نظرم دیگه درموردش عوض نمیشه
نه با رفیق غر زدن طبیعیه و جزو هابی هاست.. ولی اینکه بخوای یکطرفه غر بزنی و همیشه از همه چی ناراضی باشی رو مخه

یا خدا،خشم شاداب😱😱

خدابه داد اون مخاطب خاصت برسه،حالا بقیه رو میشه یه جوری راست وریست کرد،اون و هم نمیبخشی😱😱

خدایا،مارا در دایره دوستان شاداب یا قرار نده،یا اگه دادی مواظبمون باش!!این کیه افریدی🧐🧐🧐

ولی میدونم چی میگی،یکی از چیزایی که بینهایت ازش متنفرم همینه،طرف بروز نده چطوریه باهات،تو ظاهر یه جور باشه،تو باطن و پیش بقیه یه جور دیگه..واقعا بدم میاد:///

من تحملم تو گوش دادن غر زدن یک طرفه هم خوبه،ببین من چی بودم دیگه:پی

پاسخ:
نه خشم نیست، تفکیک و نگهداری افراد خوب در زندگیم و قطع رابطه با افراد بیخوده
مخاطب خاصی که باعث بشه اینجوری در موردش نظرم عوض بشه دیگه مخاطب خاص نمیمونه که! بهم میزنم عزیزم

شاداب،جوابات باعث شد به فکر فرو برم!!!ببینم من وقتی با یکی‌اوکی نیستم چه میکنم...

یعنی یادم میاد،از همون ۱۳-۱۴سالگی وقتی میخواستم با کسی دوست شم ،میگفتم ببین من رو اینا حساسم،درموردشون یا حرف نزن،یا فکر کن حرف بزن...:////

بعدم راستش به نظرم،ادم بیخود نداریم اصلا،هر کسی میتونه یه جایی به درد ادم بخوره😈

واسه همین،کسیو از دایره ارتباطاتم حذف نمیکنم ،فقط دور و نزدیکشون میکنم!!!

حقیقتا اگر کسی اذیتم کنه،اول حسابی حالشو میگیرم،یعنی واقعا...بعدشم براساس پیشینش 

یا ارتباطمو کم میکنم کلا،یا یه مدت فاصله ایجاد میکنم کدورته کم تر شه،باز نزدیک میشم...

تو خیلی بر رحمی دختر🤨🤨

پاسخ:
من نمیتونم دایره بزرگی از افراد دوربرم نگهدارم.. بیخود منظورم اینه رو اعصاب و روانم باشن، حذفشون میکنم مهم نیست چقد خفن باشن، وقتی اعصابمو بهم بریزن عطارو (سودشون) رو به لقاشون میبخشم
ولی این روشی که تو داری خیلی بهتره.. خیلی بهتر جواب میگیری تو جامعه

گوش کن شاداب جان
خوشا به حال کسایی که لینک من هستند از غم دوجهان کشککی جستند گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند ولی دل به وب با حال من بستند دست و روی خو را بشستند شبانه روز تو وب من نشستند گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را حرف الکی نزن و لینک بکن سارای موش موشی را منتظر جواب لینکت هستم پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم

پاسخ:
از شیوه ات خوشم اومد :)) خلاقانه بود.. مخصوصا قسمت موش موشی :)))))
ولی نه متاسفانه :دی کجا منو لینک کردی؟؟ رفتم دیدم فقط من و خواجه حافظ شیرازی رو لینک نکردی :دی
ضمن اینکه من نمیدونم چندوقته منو میخونی، و برای لینک کردنت هم لازمه خودم چند وقت بخونمت سارای موش موشی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">