ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بزرگترین فوبیای من

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲ ب.ظ

از ساعت 8 و نیم که یه سوسک بزرگ دیدم وسط خونه :(((( تا الان درگیرش بودم... واقعا تا مرز سکته رفتم..اگه روزی کسی خواست منو بکشه یه سوسک گنده بندازه روم..

اول که دیدم یهو بغل تختمه یه جیغ بنفففففففففش کشیدم، اومدم با دمپایی بزنمش، ولی هیچوقت تو پرتاب اشیا سابقه خوبی نداشتم، به قول جویی اینا تو فرندز که به چندلر میگفتن dropper ، منم همونجوریم.. خلاصه دمپایی خطا رفت و من خودمو لعنت فرستادم بابت فراری دادن سوسک.. رفت بغل میز توالت، و من باز با چلاقی خودم دوباره زدم و فراریش دادم.. این بار رفت پشت میز توالت دیگه.. تمام مدتی که داشتم دمپایی پرتاب میکردم همزمان جیغ میزدم بدجور، به خدا از جیغ خودم داشتم زحله ترک میشدم هر بار، نمیدونم همسایه ها هم شنیدن یا نه.. خلاصه رفت پشت میز توالت و من شروع کردم گریه کردن، بلند بلند هااااا... زار میزدم قشنگ... بعد رفتم با دمپایی بزنم بغل میز شاید از پشتش دربیاد، یهو دیدم وایساده رو میز داره منو نگا میکنه :((((((((((( رو وسایل آرایشم :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( با اون پاها و شاخکای درازش :((((((((((((((( بازم یه جیغ بنفش زدم.. دست و پام عین چی میلرزید...  چیزی نمونده بود بیهوش شم.. نمیتونستم رو پاهام وایسم.. دوباره زدم زیر گریه... 

اومدم این ور اتاق وایسادم یه نیم ساعت زار زدم.. تا خون کم کم به مغزم رسید، گوشیو ورداشتم از اسنپ مارکت هرچی اسپری سوسک کش و پودر و مایع بود سفارش دادم، 20 دیقه تایم بود تا برسه به دستم.. تمام بیست دیقه رو وایسادم و از دور سوسکه رو پاییدم که جایی نره... عین الاغ هی شاخکاشو تکون میداد با اون پاهاش رو وسایلم بود :((((( چقد حرص خوردم... تا اینکه بالاخره رسید سوسک کشا.. اسپری رو برداشتم پا برهنه یواش رفتم جلو، صد و پنجاه بار از دور اسپری کردم روش.. دیگه به سرفه کردن افتادم.. اونم بالاخره جونش دراومد و برعکس شد..آخیش

الان هنوزم رو زمین عه و من قصد ندارم جمعش کنم :((( 

ینی دختری که بخاطر یه سوسک دو ساعت جیغ میزنه زار میزنه پاهاش به رعشه میفته، چرا باید تنها زندگی کنه؟؟ کل فلسفه زندگیمو زیر سوال برد امشب این موجود.

 

۹۹/۰۳/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۹)

طفلکی سوسکه:)))، حالا انقدم بد نیستن قیافه شون یکم چندشه فقط ، مارمولک خیلی بده

پاسخ:
مارمولک هم ترسناکه ولی از نظر من نه به اندازه سوسک
طفلکی منننن :)) هنوز که هنوزه بوی اسپرس سوسک کش رو در و دیوار هست

شاید باورت نشه اما من تموم ترسم از تنها زندگی کردن همینه که یهو سوسک بیاد خونم و کسی نباشه بکشتش،یه مدت تنها زندگی میکردم تو شهر خودمون یادمه تو خونه سوسک اومده بود از همون دور ک دیدمش مانتو شلورامو برداشتم رفتم رو میز پوشیدم بعدم با گریه های وحشتناک فرار کردم از خونه بیرون ،تا شب ک بابام رفت کشتش، فوبیای من به حدی شدیده که وقتی سوسک ببینم کل عضلاتم فلج میشه و حتی نفس نمیتونم بکشم و به طرز وحشتناکی همینجوری مداوم جیغ میزنم .... 

خلاصه درکت میکنم خدا واسه هیچ کس نیاره تنها بودن با این موجودو ...از تایپ کردن اسمشم حتی چندشم میشه، اه...!!!

چیکار کردی اخرش جنازه ی منحوسشو؟لوازم ارایشتو چیکار میکنی؟؟

پاسخ:
چه خوب که میتونی بفهمی.. واقعا ادا اطوار نیست
چرا، باورم میشه.. دقیقا منم.. واقعا اگه امشب نمیکشتمش قصد داشتم جمع کنم برم خونه آز دوستم چند وقت
جنازش هنوز همونجاس :(((( آقاااا... کمکم کنید :(( آخه خیلی بزرگ و چندشه :(( بذار برم یه جوری سر به نیستش کنم اینجوری خوابم نمیبره
دو ساعت داشتم میشستمشون الان.. واقعا اگه میشد بندازم دور مینداختم ولی کلی پولم حروم میشد.. واسه همین انقد از سوسکه متنفر شدم دیگه.. جا قحط بود انگار :((
ولی خداروشکر رو چیزای حساس بدون جلد نرفت، فقط رو کیف لوازم آرایشم و دوتا از لاک هام و یه براش ابرو که تو جلدش بود هنوز درنیاورده بودم رژه رفت :))

با جارو برقی چه زنده چه مردشو‌ میشه برداشت!!

پاسخ:
بعله واسه شما شجاعا راحته.. حالا مسخره کن
نه بابا زنده شو نمیشه! صدای جارو بیاد فرار میکنه.. بعدم اصلا جارو هم بخورتش بعدش چی؟! تو کیسه جارو میچرخه بعدش واسه خودش، چون نمیمیره با مکش که
مرده شو هم نمیخوام تو جارو برقی بره.
دیگه الان دستمال چسبوندم به یه جارو دسته بلند یه کاغذم رو زمین بعد بدون لمس بدن سوسکه سریع هلش دادم رو کاغذ.. دستماله رو هم انداختم روش که وقتی کاغذو ورمیدارم قیافه شو از نزدیک نبینم .. بعدم انداختم دور

واقعا که ...بلاگر اینقدر ترسو؟

هفته پیش گوشه دیوار ها رو یه کم سوسک کش ریختم ببینم اوضاع چطوره

کلی سوسک حمام در اقصی نقاط خونه به جز حمام افقی شدن یکیشون کنار میز تلوزیونم سر و ته شده بود دو روز دست و پا میزد منم دایما بهش سر میزدم خیلی جدی ازش میپرسیدم تو هنوز زنده ای ؟ عین این بازجو ها یه لگدی سیخونکی چیزی میزدم، میدیدم تکون میخوره میرفتم پی زندگیم چند ساعت بعد دوباره میومدم سراغش بعد دو روز مرد

من تاوان کدوم گناهش تو زندگی بودم نمیدونم

پاسخ:
شوخی نکن :((  منم پودر ریختم دیشب کنار دیوارا..  اگه مثل خونه تو سوسک جمع شه کلا از زندگی نا امید میشما :((
پودری که ریختی اسمش چی بود؟  منم همونو بریزم،  انگار قوی بوده

بعد خب توکه انقد مسالمت امیز و راحت باهاشون زندگی میکنی چه کاری بود بمیرن :))
معلوم نیس تاحالا تو خواب چندبار از روت رد شدن :((((((((   (ایکن لرزش بدن در کسری از ثانیه) 

اه اه سوسک

خیلی چندشه ولی ترس نداره

چون راحت میشه کشتش! شجاعت هم نمیخواد یه دمپایی یا مگس کش میزنی روش شتک میشه

لامصب نمیمیره که!! چند روز بعد از مرگش در حالت طاق باز روی زمین به محض اینکه ببینتت اون پاهای بلوریش را برات تکون میده!! خیلی خواستنیه نکبت؟!؟ والاّ....


فقط اون سوسک پر دار ها که پرواز میکنند! اونا خیلی نالوتی اند! :) ))
شادی نگم برات

20 سال پیش خواب بودم، خواب دیدم تو دستم داره تیغ میره مثل برگ های سوزنی درخت کاج و ... از خواب پیردم دیده سوسک اومده روی دستم :/

 

 

موش نروژی (rat) خیلی گَند و گوه و ایکبیریه!!! با اون دندونای بی صاحبش! اندازه اش  هم که از گربه بزرگتره! دیدی چقدر می پره بالا؟! :/

پاسخ:
من نمیدونم اینم پروازمیکرد یانه.. چون بالاشو از هم باز میکرد ولی پرواز نکرد در نهایت :((

اهههههههه خیلی بد بود تصورش کردم :(((((( من بودم بعدش دستمو قطع میکردم :)) 
والا ندیدم موش بپره بالا :)) ولی درکل از موش زیاد نمیترسم.. از این موش گنده ها تو جوبای تهران زیاد پیدا میشن و چندباری ملاقاتشون کردم :))

من از واحد بهداشت محیطمون گرفتم گفت ترکیباتش سایپرمترینه خیلی قویه

من نمیدونم چیه اما از خجالت سوسکا دراومده بود

خب من با تعرضشون به غذاها و اشپزخونه مشکل دارم و اینکه وقتی از چاه درمیان و رو زمین خونه م راه میرن همه جا رو الوده میکنن . وقتی سر و ته شده و نمیتونه راه بره ، خب بزار مایه عبرت سایرین بشه !

واسه کشتن موش ها از سم سریع الاثر نباید استفاده بشه .موش ها نباید بفهمن که سم باعث مرگ فلان موش شده . چون تحلیل میکنن موش مرحوم چه غذایی با چه بویی خورده دیگه اونو نمیخورن ! واسه کشتن موش ها از ترکیبات وارفارین و سوپروارفارین استفاده میشه موش بخاطر خونریزی داخلی و در عرض یکی دو روز میمیره بقیه نمیفهمن اون بدبخت چی شده و همه شون فکر میکنن اوضاع عادیه !

پاسخ:
آهان راس میگی ،  از بس به ترسناک بودنشون داشتم فکر میکردم کلا یادم رفت کثیفم هستن... 
اخی موش موشک دچار خونریزی داخلی میشه :( دلم سوخت،  چه مرگ دردناکی

من از واحد بهداشت محیطمون گرفتم گفت ترکیباتش سایپرمترینه خیلی قویه

من نمیدونم چیه اما از خجالت سوسکا دراومده بود

خب من با تعرضشون به غذاها و اشپزخونه مشکل دارم و اینکه وقتی از چاه درمیان و رو زمین خونه م راه میرن همه جا رو الوده میکنن . وقتی سر و ته شده و نمیتونه راه بره ، خب بزار مایه عبرت سایرین بشه !

واسه کشتن موش ها از سم سریع الاثر نباید استفاده بشه .موش ها نباید بفهمن که سم باعث مرگ فلان موش شده . چون تحلیل میکنن موش مرحوم چه غذایی با چه بویی خورده دیگه اونو نمیخورن ! واسه کشتن موش ها از ترکیبات وارفارین و سوپروارفارین استفاده میشه موش بخاطر خونریزی داخلی و در عرض یکی دو روز میمیره بقیه نمیفهمن اون بدبخت چی شده و همه شون فکر میکنن اوضاع عادیه !

پاسخ:
حالا با موش موشیا چیکار دارین

یه روز میام ببینمت و سوسک میزارم تو جیبم واست میارم .اون ایموجی خبیثه

پاسخ:
بیار تا ببینی چطور قاتل هم خودم هم تو میشم :)) 
فقط سوسکه اون وسط جون سالم به در میبره

در پایان نزاع خونین سوسکه میاد رو دماغ من وایمیسته و به جسد جفتمون لبخند میزنه

پاسخ:
:)))))
به جا اینا کادو بذار تو جیبت برام بیار
سوسکی که در آخر به ریشمون هم بخنده میخوام چیکار، با اون شاخکاش

+ درضمن هیچم سوسک پای دیوارای من جمع نشد، دلت آب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">