ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

غذای فریزری بدمزه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ق.ظ

یککککک دونه موخوره تو موهام دیدم گرخیدم ... من هیییچوقت موهام موخوره نداشته حتی وقتی تا پایین کمرم بوده.. دیگه هی تو موهام دونه دونه گشتم ببینم بازم موخوره هست که خداروشکر هیچی نبود.. ولی همین یه دونه منو سکته داد.. اون همکار خسیسم (دیگه چیکار کنم هرکسی تو این وبلاگ یه لقبی میگیره :)) ) از بس از موهام تعریف کرد اینجوری شدا.. هی گفت چقد موهات خوبه چقد صافه چقد زود بلند میشن..

دارم میرم خونمون آخ جون.. نگین کرونا و اینا، بابا خب چیکار کنم همینجوری ادامه پیدا کنه پس تا سال دیگه نباید خانوادمو ببینم.. حالا روبوسی نمیکنیم باشه.. برم کباب کوبیده اعلا گوشت خالص تازه بخولم، قرمه سبزی، وای وای وای وای.... بییییمیرم برات، خدا وکیلی صد تومن میدم این غذاهارو بخورم :دی

میگم غذای فریز شده چقد بدمزست اه اه.. من تو عمرم غذای فریز شده نخوردم تو خونمون.. مامانم هیچ وقت غذا فریز نمیکرد.. ولی خودم این چند وقته که همش آشپزی میکنم یکی دو بار غذا خیلی زیاد درست کردم موند دیگه گذاشتم فریزر بعدا بخورم، اه بعد که گرمش میکنی چقد بدمزست.. دیگه فریز نمیکنم.. سالم هم نیست اینجوری

ببین فرودگاه یه چیز فاجعه بود..  فاجعههههه...  انگار دنیای دیگه ای بود..  میتونم بگم ۷۰ درصد ماسک نزده بودن...  یارو با بچه کوچیک هم اومده بعد بچه هه داره دستاشو به چشاشو همه جاش میماله!!!!!! 

 

 

بعدا نوشت:

یه جاده بین شهری تو استانمون هست از زمانی که من بچه بودم و یادم میاد یعنی حدود سال ۱۳۸۳ تا الان هنوز درستش نکردن :))  یعنی باید یه قسمتی از جاده رو اسفالت کنن،  فک کن جاده بین شهری یه تیکه حدود ۵۰۰ متری خاکی باشه!!!!!  و از همون موقع یادمه همیشه هم درحال کندن و ایناش بودن،  دم و دستگاه ریختن پاش که ینی مثلاااااا داریم درستش میکنیم بودجه بدین :)) ...بیماری لاعلاج هم داشت تا حالا خوب شده بود.. خیلی حرفه ۱۶ سال ها.....

نابودی هررررچی دزده. 

 

 

۹۹/۰۳/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۱)

همیشه یکی از مسائلی که زمان اپلای و مهاجرت بهش فک میکنم و نمیدونم چطوری باید حلش کنم همین مسئله خانوادس اگه مثلا برا دکتری بری تا چند سال نباید ببینیشون و این خوب آزار دهندس.از اون طرف من  تنبل تشریف دارم و تا بهم فشار میاد و از سیف زونم خارج نشم امکان نداره بالقوه هام تبدیل به بالفعل بشم.

کلا پروژه ها تو ایران همین شکلین اگه منفعت عام داشته باشن مثل جاده و اینا سالها طول میکشه. اما اگه یه کارخونه صادراتی باشه و ارز آوری‌ خوب باشه ظرف یکی دوسال ساخته میشه نمونش پالایشگاه ها و پتروشیمی ها.

آقا من اهل غیبت و اینا نیستم. اما جولیک خیلی ذهنمو مشغول کرده. یه جورایی جدا از قلمش خودش برام دوست داشتنیه فک کنم اگه روزی مزدوج بشم باید بشه نشست باهاش COD بازی کرد یا اینکه همونکه دختر آرایش نکنه برام خیلی ارزش داره نمیگم بده آرایش اما من دختر آرایش کرده دوست ندارم.

پس کپیجولیکمان آرزوست. اگه یافت بشه یه نسخش.

 

پاسخ:
من عادت کردم،  دلم تنگ میشه ولی میتونم حتی یکسال هم نتونم ببینم خانواده رو..  فقط از این نگرانم خدایی نکرده چیزی بشه و نباشم
خب واقعا چرا باید این شکلی باشه!  انگار ماهام عادت کردیم و پذیرفتیم دیگه.. کاری هم نمیشه کرد،  ولی حداقل عادت نکنیم
آقا خداااایی الان این مورد آخر که گفتین چه ارتباطی به وبلاگ من و به خصوص این پست داشت؟  :دی  خب برید بهش بگید :دی
شک کردم دوباره رفتم پستمو خوندم :)) 

منم موخوره نداشتم تاحالا...چون موهام بلند نبوده:///...امید است بازم نداشته باشم...

اخی،دختر بیوتیه ما رو چشم نزنید دیگه+_+

وای،اون چند ماه...من همش فریز شده میخوردم...یعنی تو تصور کن یه بارم غذای تازه نخوردم...حتی پیش میومد ناهار زیتون و پنیر لاکتیکی بخورم://..یا پیش اومد سه چهار روز فقط خرما و اب بخورم...یا بیسکوییت دایجستیو و نوشابه بخورم...خلاصه که گند زدم به معده ام://

ولی تو خونه خودمون فریزری نخوردم تا حالا،خدایا مرسی*_*

ببین،اینایی که مثل ما مراقب نیستن،بدنشون انتی بادی ترشح میکنه،احتمال ابتلاشون از ماها کم‌تر میشه...ممکنه یهو یکی از رو زمین یه چیزی برداره بخوره،هیچیش نشه،ماها غذای رستوران بخوریم،یکم مونده باشه،مسموم بشیم:-//خلاصه که سوسولیم جانم•_•

برو خوش بگذرون،حال بکن،امیدوارم حسابی کباب بهت بچسبه...خوش باشی^_*

پاسخ:
زحمت کشیدی پس :))  اگه راس میگی بذار تا پایین کمرت برسه :دی البته امیدوارم اون موقع هم نداشته باشی همچنان
چشم میزنن دیگه،  برو بزنشون :دی
بسکوییت و نوشابه؟ (ایکن عرق کردن) من اصلا نوشابه دوس ندارم،  بگم سالی یه بار میخورم نمیخورم دروغ نگفتم.. خرما و اب؟  یاد دوران پیامبر افتادم :)))) 
نه من اصن اونجوری سوسول نیستم،  بچگیام تو خاک و خل بازی میکردم صبح تا شب :)))  مثلا کوه و دشت هم برم اصلا مهم نیس دستم به درخت بخوره و خاکی بشه یکم و بعد یه چیزی بخورم... ولی خب یه چیزایی رو دیگه بهتره ادم رعایت بکنه.. مثل غذای فریزری
جات خالی اتفاقا ظهر کوبیده خوردم :) 
موقع گرسنگی فقطططط غذا باشه,تازه و فریز شدش فرقی نداره :)))))))))))))))
پاسخ:
باورت میشه از این به بعد اگه گشنم باشه و وقت آشپزی هم نباشه حاضرم با نون و ماست خودمو سیر کنم ولی ترجیحم غذای فریزری نیست

اوف چه لوکسوری

کوفتت بشه

پاسخ:
کدوم قسمتش دقیقا؟  :)) 
بازم شک کردم رفتم پستمو خوندم :دی

به به

به سلامتی

 

خوش بگذره

 

دیگه کرونا اوج بگیره و پیک دوم و سوم هم بگذرونه، اصلا خودش را جر بده هم مردم به یه ورشون هم حسابش نمی کنند

بنده های خدا حسابی خسته شدند  و تو این گرما هم دیگه نمیشه ماسک زد!!

نفست میگیره بدتر سکته میکنی!!!!!!!

 

برو خونه دست و صورتت را بشور و و ضد عفونی کن بعد دست پدر و مادر با ببوس

 

کباب و قرمه سبزی برای من هم بذار همه را خودت نخور. (خداوکیلی صد تومن میدم!) :دی
 

 

اون جاده بین شهری هم  اولا جاده خاطره هاست چون با همین وضع شما را جوان نگه داشته چون زمان توش متوقف شده !! دوما:جزو تمهیدات ایمنی است ، اگر آسفالت بشه مردم تند رانندگی کنند  و حادثه بشه خوبه!!!!؟؟
قدر دان این امکانات باش

 

پاسخ:
وای از فرودگاه تا وقتی از هواپیما پیاده شدم ماسک زده بودم واقعا اخراش دیگه سرم درد گرفته بود..  دوتا ماسک زده بودم یکی جراحی،  یکی هم N95  روش

از اون زاویه به جاده نگا نکرده بودم :))))  درسته ادم همیشه باید نیمه پر لیوان رو ببینه :)) 
راستی درمورد اون قضیه هم : چه بد،  خب میتونین عوض کنین ولی بگین جدیدشو که بشناسم

چی رو بهش بگم.

منظورم اینه چرا دختر اونطوری کم داریم تو ایران.چرا واقعا. 

حالا ربط نداشت به مطلب امروزت درست ولی من پلاکتو از اینجا پیدا کردم.

 

 

 

پاسخ:
خب درحالت کلی بخوام بگم بیشترش بخاطر فرهنگ جامعه اس،  اینکه پسرا توقع دارن همیشه دخترا زیبا باشن،  اگه پسرای ایرانی ام مثل پسرای اروپایی بودن الان خب اوضاع متفاوت تر بود، یا شایدم دخترا باید از خودشون شروع کنن.. حالا شاید کسایی مثل من هم بخاطر پسر ارایش نکنن ولی ناخوداگاه اون فرهنگ زیبا پسند تو جامعه ایرانی غالبه..  و اینجوری بزرگ شدیم..  ولی با این اوضاع من خودم شخصا همیشه سعی کردم افراطی نباشم تواین قضیه، و فقط ارایش ملیح میکنم... 
درمورد بازی ام من تاحالا call of duty بازی نکردم .. COD هم نمیدونستم چیه رفتم سرچ کردم فهمیدم call of duty عه،  در همین حد بیخبرم از اینجور بازیا :دی و علاقه ای هم ندارم چون با روحیه ام سازگار نیس اینجور بازی ها..  این مورد دیگه به ایرانی خارجی بودن ربط نداره،  همه جای دنیا اکثرا دخترا اهل بازی هایی مثل کال آو دیوتی نیستن
خلاصه اینجوری،  اینا دلایل من برای کم بودن همچین دخترایی تو ایران بود :دی امیدوارم یکی همونجوری که دوس دارین پیدا بشه
موهای منم خیلی بلند بود یک وجب بالای زانو,انقد قشنگ شده بود همه فکر میکردن رنگش میکنم ولی موهام خودش اون رنگیه,بور نیستم ولی موهام بوره,همشه هم فکر میکردن کراتینه یا.... میکنم حالا من اصلا کلا ارایشگاهم ب ندرت میرم.خودم همه کارامو انجام میدم ,حتی ی دونه هم موخوره نداشت اما از پارسال شروع کرد به ریزش اونم شدیددد,دیگه مجبور شدم کوتاش کنم .حیف شد خیلی غصه شو خوردم :((
پاسخ:
وااااای چقد بلند، اینجوری که تو تعریف کردی خیلی بنظرم خوشگل اومد :دی
منم همیشه موهام بلند بوده، ولی جدیدن دیگه حوصله ندارم اونقد بلند بذارم، دوس دارم تا روی شونه هام باشه دیگه، و چون رشدش سریعه زیاد غصه شو نمیخورم زود بلند میشه باز
نرم کننده رو تو حموم به ریشه موهات نزن،  فقط ساقه بزن دو سه دیقه بعدم بشور، وقتی موهات خیسه شونه نکن،  استرس هم خیلی تاثیر منفی داره،  بیوتین هم بخور خیلی خوبه واسه مو و ناخن.. و شنیدم میگن موقع خواب بهتره موهارو بست یا بافت،  مو باز باشه بیشتر میریزه،  این مورد آخر رو خودم رعایت نمیکنم و همیشه موهام بازه چه خواب چه بیداری
اره تعریف از خود:) واقعا خوشگل شده بود چند سال کوتاش نکرده بودم ,خواهرم ی کش موی آبی خریده بود میگفت چشش زدن:))))) بعد دوستامم همیشه میگفتن تو موهاتو باز کنی کافیه !!!! مثلا تور زدن و اینا خخخخ, بیوتین تعریفشو شنیدم بقیه نکاتی هم ک گفتی زین پس انجام میدم مرسی. فعلا موهای منم رو شانه مه,فک کنم از استرسه علت ریزشش باید با دکتر مهربان یه مشورتی بکنم:)
پاسخ:
بیا، انقد استفاده نکردی از موهات تا آخرش کوتاشون کردی :دی
خواهش میکنم، دقیقا استرس خیلی اثر بد داره،  لامصب رو همه چی هم اثر داره

منظورم کباب بود

 

پاسخ:
آخی امیدوارم زودتر بشه که کلی غذاهای مامان پز خوشمزه بخوری

حقیقتش خودمم خیلی وقته game بازی نکردم. اما خوب بیشتر وقت نکردم.

آره اونقدرا ربطی شاید نداشته باشه به ایران و خارج. حالا آرایش و COD رو من مثال زدم الزاما هم درست نیست هرکی هر جور دوست داره باید زندگی کنه.

آره فرهنگ خیلی دخیله تو این قضیه و شایدم فطرت چند هزار ساله انسان که حتی پیشرفتهامون تا حالا نتونسته اونطوری سرراهش بیاره. 

حالا میگردیم شاید یافت شد. 

شایدم هست من نمیتونم ببینم اون بنده خدا هم اگه وبلاگ نداشت و اون همه نمی‌نوشت در اون حد ازش شناخت نداشتم. 

در کل منظوری نداشتم اون COD و آرایشم سلیقه ای.

 

پاسخ:
دقیقا اینا مواردیه که نیازمند آشنایی و شناخت از نزدیکه،  خیلیا هستن که تو جامعه ممکنه باهاشون آدم برخورد هم داشته باشه ولی اصلا ندونه چطوریه،  و راحت ازش بگذره..  این جوری میشه که همه تنها هستن..  واقعا هم خب نمیشه ادم کلی وقت بذاره تا همه رو بشناسه ببینه آیا چیزی که میخواد هستن یانه

اوکی،تو اسم بده،جنازه تحویل بگیر://

میگما،بیا این سفرنامه تو بنویس تنبل خانوم+_+

پاسخ:
لیستم 2 نفر رو قطعی توش داره.. یکی دونفرم هنوز مطمئن نیستم
اصلا تو مودش نیستم الان.. شاید اخرهفته نوشتم قسمت بعدیشو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">