ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

وای چقد این بستنیای پاستیکل خوبهههه، بستنی یخی پرتقالی که توش پاستیل دارهههه، برم یه ده تا دیگه بخرم... من کلا بستنی های یخی رو به بستنی های شیری و پر شکلات ترجیح میدم، شکلات دوس دارم کلا ولی بستنی یخی بیشتر حال میدهههه... الان در حالیکه داشتم به طرز گوشخراشی ملچ ملوچ میکردم و تو فضا بودم یهو به خودم اومدم ترکیدم از خنده.. ینی خوب شد تو خونه ام و کسی منو در این حالت ندید :))) 

یه چیزی رو در مورد خودم فهمیدم بر حسب تجربه تو این چندسال.. اینکه وقتی استرسم زیاده تنگی نفس میگیرم.. نفسام کامل نیست و چقد رو اعصابه :(( بعداز کلی تلاش بالاخره یکی از دَم و بازدم هام که کامل میشه انقد احساس خوبی داره.. قبلا فکر میکردم مشکل تنفسی پیدا کردم ولی دکتر هم رفتم گفت هیچی نیست و بعداز اونم دقت کردم وقتی فشار روم زیاد میشه این حالت بهم دست میده تا یکی دو روز.. وقتایی که اتفاق خیلی ناراحت کننده ای برام میفته تکلیف روشنه و خودم خبر دارم چرا اینجوری شدم.. ولی جالب اینجاست این چند روز اخیر اتفاق خاصی نیفتاده ولی باز اینجوری شدم و بدنم داره بهم آلارم میده که حالم خوب نیست، حتی اگه خودم هم زیاد بهش واقف نباشم.. نمیدونم چیکار کنم استرس از ناخودآگاهم دور شه :(( امیدوارم زودتر بگذره این یکی دو روز باز

این یکی دو روز کلی از دیجی کالا خرید کردم، آدم نمیشم، فردا یه بسته میرسه دستم، یکیشم دوشنبه.. دیگه خواستم اینجوری سر خودمو گول بمالم خوشحال کنم خودمو

 

یه آقای افغان هست میاد شرکتمونو نظافت میکنه... امروز گفت دیگه از هفته دیگه نمیام، گفتم چرا؟ گفت دارم برمیگردم افغانستان.. ایران دیگه نمی ارزه با این قیمت ها موند.. قبلا یک میلیون تومن ایران 50 هزار افغانستان بود، الان شده 3000 افغانی

خیلی بدبخت شدیم نه؟ باز اون یه افغانستان داره برگرده بهش، ما کجا داریم بریم؟

 

۹۹/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

بستنی یخی فالوده‌ایم خیلی خوبه الان این پستتو خوندم دلم خواست، برم بگیرم D:

پاسخ:
آخ آخ ببخشید اگه دلت خواست
امیدوارم به وصالش رسیده باشی تا الان :دی

روز خوب نمیاد شاداب،همین امروزه روز‌ خوب،سفت بچسب امروز رو که معلوم نیست فردای لعنتی بدتر میشه یا بهتر...

بستنی فقط سنتی،زعفرونی و پر از مغز...بوی ثعلب بده  و کش بیاد...بخوری بعدش بمیری،وای،محشره*_*

اون استرس رو کنترل نکنی به فنا میری...وحشتناکه...گل گاو زبون بزن:دی

خرید درمانی میکنی ژیگر؟؟...گوگولی*_*

بیا دوتایی بریم افغانستان،هووم؟؟...برنامه کیش رو عوض کنیم،دائمی بریم افغانستان،من میرم کار میکنم،تو هم خونه رو بچرخون:///

پاسخ:
یه روز خوب برای اینجا رو مطمئن نیستم، ولی یه روز خوب رو برای زندگی خودم عمیقا معتقدم قراره بیاد.. همیشه حس میکنم آخر قصه من خوبه.. امیدوارم همه آدما آخر قصه شون خوب باشه
زعفرون خیلی دوس دارم مثلا با چایی یا تو غذا..ولی بستنی زعفرونی خیلی بدم میاد
واقعا گل گاوزبون تاثیر داره؟ شنیدم.. میخرم یه بار امتحان کنم
دقیقا ازچند روز پیش دیدم عطش خرید گرفتتم نگو حالم بده در ضمیر ناخوداگاه خودم خبر ندارم :))))
:)))) ینی توام با این جا پیشنهاد دادنات.. هند و افغانستان و... :)))) یه جای درست حسابی منو ببر :دی

از نظر علمی فکر کنم فقط زنجبیل واسه عدم تهوع ثبت شده،ولی خب،من میزنم به نیت اروم شدن،بیشتر حالت تلقین داره واسم://

بیا یه بستنی ستنی توپ بهت بدم،ببینی دنیا دست کیه،بعله+_+

هووم،امیدوارم واسه هممون...روز خوب میاد...امید است که مارا زنده نگه میدارد...

کجا بریم؟؟؟...خوبه دیگه،افغانستان خوبه،راضی شو،یکم دیگه قر بیای،مجبوریم به درکه راضی شیم:///

پاسخ:
تهوع ندارم که :| 
نمیخوام تو فقط وعده وعید میدی
باشه اصلا قانع شدم :)))
آقا از بعدازظهر که برگشتم خونه لباسامو عوض کردم هی میگم چرا لباسم یجوریه.. یه شلوارک حدودا یه وجب بالای زانوم بعد هی احساس میکردم اون قسمت پاش یه جوریه، فک کن بعداز چندساعت الان تازه نگا کردم میبینم برعکس پوشیدمش :)))))))) شاید چون مشکیه نفهمیدم برعکس پوشیدمش :))) دیگه از من چه انتظاری داری گل گاوزبون روم تاثیر بذاره، 6 ساعت لباس برعکس پام بوده و هنوزم هست :)))))))
۱۰ تیر ۹۹ ، ۲۱:۱۶ معلوم الحال

شاداب جان در جواب عنوان پست باید بگم: دیگه کی؟ :((

 

آخ آخ. یاد بستنی یخی های ترم پیش افتادم :( تففف تو زندگی! 

پاسخ:
میاد میاد، همین که ته دل آدم روشن باشه یه روزی بالاخره واقعی میشه..
چقد بستنی یخی طرفدار داشت و نمیدونستم :دی
بستنی یخی با طعم لواشکم داریم,خیلی خوشمزن,با اون میوه هایی که لواشک درست میکنن داخلش میریزن فکر کنم. ولی من گز بستنی رو بیشتر از همه دوست میدارم. ;))))))
پاسخ:
آرهههه یادمه لواشکی رو.. قبلا خیلی میخوردم.. جدیدا اصن نمیبینم دیگه ازش
گز بستنی هم خوبه ولی اخراش یکم دلمو میزد دیگه
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۳:۰۵ خانم مترجم

اووووو به به...بستنی یخی پاستیلی...من چند وقت قبل خوردم همینطور خرچ خروچی طور و فجیع...یامممی...به چیزای خوب فکر کن فقط...لایک به پوشیدن لباس چپکی =))

پاسخ:
من خرچ خروچی نمیخوردم، یکم با زبونم آبش میکردم بعد لیس میزدم ، صدا درحد ناشنوا شدن :))))
آخرم لباسمو درست نکردم همونجوری خوابیدم باهاش :دی

از گرونی نگو که ادم خون گریه میکنه امروز رفتم قیمت کفش چک کردم به این نتیجه رسیدم از این به بعد باید پابرهنه برم!

خریدای جدید مبارک خرید حال ادمو خوب میکنه 😍

پاسخ:
آره خیلی حال آدم خوب میشه، حتی اگه یه چیز کوچولو باشه
مرسی عزیزم قابل ندارن

آره این حس خیلی قشنگه. بعضی وقتا آدم مطمئنه که یه روز خوب میاد و من هر وقت این حس رو داشتم واقعا اتفاقای خوب افتاده برام نمیدونم چرا.

حالا این حس حتی اگه واقعی نباشه بازم بهتر از حرص و جوش خوردن. منم همین چند روز قبل این حس رو داشتم و حالا که فردا یکی از روزهایی هست که شاید سرنوشت ساز باشه برام خیلی ریلکس اومدم بیان. فردا یکی قدم های هدف اولم رو بر میدارم و میرم سراغ اهداف بعدی حتی قرار نیست بهش فکر کنم دیگه میگم شد، نشد. دنیا که به آخر نرسیده و مطمئن که روز خوب میاد برا هممون. اما یه چیزی رو هممون فراموش می‌کنیم شاید همین الان همین لحظه روز خوبمون باشه قدرلحظاتمون رو بدونیم. همینکه میتونیم خانواده و دوستانمون رو داشته باشیم کنارمون و یا اینقدر دور نباشیم ازشون که حسرت دیدنشون تو عید رو دلمون بمونه خودش روز خوبه. 

امیدوارم روزهای خوب تری رو تجربه کنید. 

پاسخ:
دقیقا منم برام اتفاق میفته.. چون همه چی به باور ما بستگی داره.. حالا نمیتونم بگم 100 درصد ولی قسمت اعظمیش به باور و تصور ذهنی خودمون بستگی داره
امیدوارم همین لحظه بهترین روز خوبمون نباشه و لحظه های بهتر و بهتر بیاد

پست بالایی چقدر زیبا بود

.

.

.

.

آخرین باری که همچین دروغ گنده ای گفتم روز گزینش بود

پاسخ:
چه شده؟ :|
یعنی اون دروغ گنده گفته یا من دروغ گنده نوشتم یا اینکه زیبا بودنش دروغ گنده است؟

پست بالایی نظراتش بسته س

یعنی صرفا جهت ثبت نوشته شده و نظر کسی رو نپرسیدی 

اما خب

مهربان یه شخصیت بی رحم و غیر رومانتیک داره 

زبونش هم سر جاش بند نمیشه

اینکه من بگم چنین پستی زیباست با توجه به شناختی که تو از روحیات من داری ، جور در میاد؟

 

پاسخ:
آهان پس دروغ گنده منظورت این بود که زیبا نیست! عجب
ولی نه ، بنظر من تو اصلا غیر رمانتیک و بی رحم نیستی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">