ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

خواندن رویای من

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

چین که بودیم Karaok رفتیم.. دوستان چون معتقد بودن خیلی خوب میخونیم ازمون فیلم هم گرفتن ولی من هنوز که هنوزه جرئت نکردم ویدیو هاشو ببینم :)))))) میترسم افتضاح باشن

حالا الان یه لیست خوشگل از آهنگای موردعلاقم آماده کردم و هرازگاهی میخونمشون.. دارم تمرین میکنم برا Karaok بعدی آماده باشم :))))))))))) حالا خوبه این آهنگای منو نداشته باشن تو لیستشون :))))) فارسی که خب ندارن.. فقط آهنگای انگلیسی و چینی دارن، ولی میترسم اینا توش نباشن :دی

ای خدا.. کاش میشد من خواننده شم.. خوندن خیلی حالمو خوب میکنه، شدییییید... اصلا صدا از حنجرم خارج میشه ارضای روحی روانی میشم :)) ..نمیگم صدام خیلی خوبه (البته اصلا فالش نمیخونم) ولی همین که حالمو خیلی خوب میکنه دوس دارم انجامش بدم... یکی از هابی هام خوندنه واقعا.. یه میکروفن کذایی هم دستم میگیرم توهم میزنم اجرا دارم :)) حتی اداهامو هم تمرین کردم موقع خوندن :))))

خوندن چیزی بیشتر از خوندنه.. مثل زدن یه ساز میمونه.. فکراتو حرفای دلت رو میزنی.. احساست رو به بهترین شکل میتونی منتقل کنی.. شاید به خاطر همین هم آرامش بخشه برام.. 

واقعا اگه الان این شغل رو انجام نمیدادم و میتونستم آزادانه کاری که "دوست" دارم رو دنبال کنم، حتما خواننده بودم به جاش.. خدارو چه دیدی، شایدم یه روزی شدم...

 

۹۹/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

میدونی،یه حس کمی غریب بهم میگه اون کسی رفت گلوری واسه دوبله خودت بودی://

خوش حنجره‌ی صدا قشنگ...برو تو کارش بیایم کنسرتت...من که میام:دی

درمورد مثل ساز زدن میمونه و ارامش بخشه و اینا...باید بگم هیچکی به اندازه من وحشی ساز نمیزنه...رسما گند میزنم به قطعه...ناکوک و تند و قاطی پاتی...ولی وقتی تنهام اینجوریه...وقتی جلو کسی میزنم،برای اثبات کردن سلامت اعصاب خودمم که شده رو ریتم میزنم://...تصور کن یکی دوبار که تنها بودم و اسکلی طور میزدم،همسایمون زنگ زده میگه چته،چرا اینجوری میزنی...بعد جلو همین خانم وقتی اومده بود خونمون زدم،چشماشو بسته بود،اروم اروم همخونی میکرد،تاب میداد خودشو،فضا تلطیف شده بود بیا و ببین...اره خلاصه:///

من اگه میتونستم یه رشته دیگه بخوندم که خارج از چهارچوپ های اطرافم باشه،میرفتم مدرسه اشپزی!!...خوشم میاد:دی

پاسخ:
نه باور کن خودم نبودم :)) واقعا هم اتاقی و دوستم بود.. بعد دوبله خب بیشتر تکنیکه .. ولی خوندن فازش جداست.. اونم تکنیکه و قشنگ خوندن.. خودمم نمیدونم چی گفتم :دی.. درکل ینی میخوام بگم فرق دارن.. یه خواننده خوب لزوما یه دوبلور خوب نمیشه، یا یه دوبلور خوب لزوما خواننده خوبی نمیتونه بشه
پیانو میزدی تو؟ خیلی خوبه پیانوووو...خوش بحالت پیانو بلدی.. یه سری مرفه بی درد دور من جمع شده نمیدونم فازتون چیه، مزاحم نشید :دی
آشپزی هم بد نیست.. ولی خیلی هم عاشقش نیستم

به قول استادشفیعی کدکنی:

کمترین تصویری از یک زندگی.... ، آب، نان، آواز

ور فزون ترخواهی ازآن گاهگه پرواز... 

پاسخ:
به به
یه دوستی داشتم تو خوابگاه ادبیات میخوند یکی از استاداشون شفیعی کدکنی بود.. میگفت کلاساش طرفدار داره هااا.. ینی حتی اونایی که کلاسشو هم برنداشتن میومدن سرکلاساش مینشستن تا دم در کلاس و رو زمین دانشجو مینشست تو کلاساش، انقد دیگه جا نبوده

بالاخره بعد این همه سال کشف کردی چه کاری دوس داری. نمیدونم برای خودت چقدر مهم بود این موضوع ولی اون موقعا که لااقل برای من خیلی مهم بود دق کردم تا بفهمی :)

 

خیلی خوبه بالاخره فهمیدی خیلی خوشحالم برات.

 

(تلگرام رو که فک کنم چک نمیکنی لااقل واتسپ رو ببین)

پاسخ:
آره میدونم برات خیلی مهم بود.. برای خودم .. نمیدونم
ولی فهمیدنش هم فرق زیادی نداره چون بعیده تقریبا
مرسی
+ تلگرام چیزی نیومده برام! 
علاقه تو دنبال کن,شاید فردا پشیمون شدی.
پاسخ:
امیدوارم یه روزی :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">