ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

True Detective

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ

یک عدد سوال دارم، آیا بازیگری بهتر از مثیو مک کانه هی (Matthew McConaughey) هم هست یا نه؟ چقد این بشر خوبه.. دارم فعلا فصل اول  true detective میبینم، واینکه خیلی دیالوگاشو دوس دارم

 

You look in their eyes, even in a picture

?Doesn't matter, if they're dead or alive, You can still read them, and you know what you see

They welcomed it, mmmm, not at first, but right there, in the last instant, it's an unmistakable relief, see, cause they were afraid

and now they saw, for the very first time, how easy it was to just let go

and they saw-- In that last nanosecond

 

they saw what they were 

 

that you, yourself, this whole big drama, it was never anything but a jerry-rig of presumption and dumb will and you could just let go. Finally now that you didn't have to hold on so tight
 

 

to realize that all your life-- you know, all your love, all your hate, all your memory, all your pain-- it was all the same thing

 

....It was all the same dream, a dream that you had inside a locked room, a dream about being a person

 

 

+بعدا نوشت:

واقعا فازشونو نمیفهمم، فصل اول شاهکار تموم شد، شاهکار.. بعد فصل دوم خبری از بازیگرای فصل اول نیست و کلا داستان عوض شده .. خیلی تو ذوقم خورد.. حتی رنکشو نگاه کردم فصل دوم زیر 8 شده.. درحالیکه فصل اول تمام قسمت ها بالای 9ونیم بود.. اه حالم گرفته شد.. دیگه ادامه نمیدم.. اصن عشق جان مثیو توش نیست دیگه انگیزه ای برا ادامه ندارم :دی همینجا پرونده شو میبندم.. تمام.

 

۹۹/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

جز کراش هام بوده:پی

پیشنهاد،به رنک هاشون زیاد توجه نکن، فیلم زیاد دیدم که رنکشون پایین بود ولی خوشم اومد ازشون...

 

پاسخ:
به به از این ورا، اون روز میخواستم برات کامنت بذارم کلا ارور میداد، چیکار کردی؟ :)) میخواستم بگم فقط بخاطر پست آخرت باورت میشه از اسنپ فود چیپس سفارش دادم؟ خیلی خوشمزه بود پسته نمیدونم چرا :||||
آره درسته، فیلمی که رنک خیلی بالایی نداشته باشه ممکنه که فیلم خوبی باشه، ولی هر فیلمی که رنکش خیلی بالا باشه امکان نداره فیلم بدی باشه.. بعدم انقد فیلم و سریال خوب زیاده که ترجیح میدم اول اون رنک بالاهارو ببینم حالا اکه خیلی بیکار شدم یا موقعیت یه جوری شد بقیه رو هم ببینم
بعدم اینکه حدود نیم ساعت از قسمت اول فصل دوم رو نگا کردم هی به زور خودمو راضی میکردم ادامه بدم ولی دیدم اصن باهچیکدومشون ارتباط برقرار نمیکنم، فضای فیلم هم خیلی بیخود بود.. اصلا انگار دنیای دیگه ای بود در مقایسه با فصل یک و خیلی تو ذوقم خورد و دیگه ادامه نمیدم

+ خیلی کاریزماتیکه :دی

بلاگفا بازی در میاورد،واسه پنل هم ارور میداد...دیروز درست شد ولی سرعتش به شدت پایینه:-/

اون پسته خوشمزه بود؟!...لابد دیگه!...نوش جونت عشقم*_^

بابا مثلا من عشق جیمز باند دارم،خب رنکشون چندان بالا نیست ولی کیف میکنم اون تیپ و ژست خفن دنیل کریگ رو میبینم*-*

البته راست میگی فیلم و سریال اونقدر زیاد شده،ادم فرصت پیدا نمیکنه:-/

+سن بالای جذابیه:دی

پاسخ:
تو خودآزاری داشتی رفتی بلاگفا :دی
پست :دی
نه بابا کجا سن بالاست :دی من سن بالا دوس ندارم..  والا ده ساله هنوز همین شکلیه
حالا بخاطر قیافش که نیست.. دوس دارم فیلماشو، به نقش روح میده

یک عدد سوال دارم، آیا بازیگری بهتر از مثیو مک کانه هی (Matthew McConaughey) هم هست یا نه؟

 

بله که هست!!

آقای گلزار و خانوم بهنوش بختیاری :D

پاسخ:
:))))
به ساحت مقدسشون برخورد اصلا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">