ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

The Fear

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ب.ظ

Friends, Season 3, Episode 10

 

 

Joey: if you ask me, as long as you got this job you got nothing pushing you to get another one. you need The Fear.

Rachel: The Fear?

Chandler: He's right, if you quit this job you then have motivation to go after a job you really want.

Rachel: How come you're still at a job you hate? Why don't you quit and get The Fear?

Chandler: HA HA HA.... Because i'm too afraid

 

 

۹۹/۰۸/۱۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

کم پیدا شدی،خوبی؟

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی مرسی به یادم بودی
آره خوبم فقط این چندوقت خیلی سرم شلوغ بوده، هم کار هم کلاس هم یه اتفاق دیگه هم قراره بیفته تا دو هفته دیگه
خلاصه خیلی کم میام سر میزنم.. ولی دوهفته دیگه حتما میام کلی حرف دارم :دی

سلام

ممنون،خوبه خوبی،دیگه داشتم نگران میشدم!:-)

+منتظر پست دو هفته بعدت هستم؛-)

پاسخ:
آقا خیلی هیجان دارم براش خودمم :دی
تغییر بزرگیه تقریبا برام

ما را ببین که داریم رو دیوار کی یادگاری مینویسیم!! :)

 

خوب یه چیزی بنویس. :)

 

پاسخ:
:دی
سلام سلام
خیلی سرم شلوغ بود این مدت،  مینویسم امروز فردا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">