ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

کادو رو وا نکرده پس نفرستادم

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ

اپیزود اول: (چند ماه پیش)

 

این خیلی بده که من میزان اهمیت و علاقه رو بر اساس کادو میسنجم؟ (آیکن متفکر لُپ قرمزی کمی خجل)

نمیدونم.. ولی مثلا اگه کسی یه کادوی خیلی گرون برام بخره بیشتر باورم میشه دوسم داره.. حالا نه که همیشه و برا همه کادوها اینجوری باشم، ولی برای مناسبت های مهم برام مهمه.. بقیه مواقع هرچی خرید دستش درد نکنه :دی.. ولی خب در هر صورت تهش من این حسابگری رو توی کادو دارم.. فک کنم عادت خوبی نباشه ولی دست خودم نیست، حسیه که بهم میده

البته خب من از این پرتوقعای پررو نیستم که مفت خوری کنم.. خودمم واسه کادو خریدن نهایت تلاشمو میکنم، بهترین چیزارو میخرم، تاهرچقد که در توانم باشه.. ولی بدم میاد کسی توقع کادوی گرون خوب داشته باشه بعد خودش هیچ غلطی نکنه

 

کلا چهار مدل آدم داریم تو مبحث کادو:

1. کسی که توقع نداره بهش کادوی گرون بدن ولی خودش کادوی گرون میخره

2. کسی که توقع داره بهش کادوی گرون بدن و خودش هم کادوی گرون میخره

3. کسی که توقع نداره براش کادوی گرون بخرن و خودش هم کادوی گرون نمیخره 

4. کسی که توقع داره براش کادوی گرون بخرن ولی خودش کادوی گرون نمیخره

 

دسته اول گلی است از گلهای بهشت :دی

دسته سوم اعصاب آدمو خورد میکنن :)) البته همجنس باشن دوستی باهاشون خیلی خوب و راحته، ولی رابطه و ازدواج نه

دسته چهارم مفت خورن که هرچه سریعتر باید از زندگی شوتشون کرد بیرون :))

 

من جزو دسته دوم ام.. امیدوار یکی از دسته اول نصیبم بشه :)))) دوس ندارم اون توقع عه رو داشته باشه از خانوم، دوس دارم مرد بیخیال باشه، ولی من خودم شعور دارم و جبران میکنم..

 

 

اپیزود دوم: (یک هفته پیش)

 

اپیزود اول رو چندماه پیش نوشته بودم تو آرشیوم بود... جالبه نه؟ که اون ظاهرا شامل دسته اول میشه

 

برام آیفون 12 Pro خریده....... میگه میخواسته Promax بخره ولی دستای من کوچولوعه سخته گرفتنش برام بخاطرهمین Pro خریده... 

کاش فقط همین بود....!

بیشتر از 60 میلیون تومن کیف و لباس برند و چیزای دیگه هم خریده.......!!

شوک شدم واقعا.. کادو گرفته بودم تو عمرم قبلا .. ندیده نبودم هیچوقت.. ولی تاحالا کسی یهویی و یه بارکی و به این شدت این کارارو نکرده بود.. 

 

نمیدونم...

یعنی میدونم...

میدونم دوسم داره... خیلیم دوسم داره.. نه فقط به خاطر اینهمه کادوهای گرون گرون، به خاطراینکه تمام سعیشو داره میکنه که بهم بفهمونه میخواد خوشبختم کنه... میگه همه چیش مال منه... واسه همین ابایی نداره از اینکه هرکاری برام بکنه... درحالیکه من هیچ قولی بهش ندادم.. اون نامه رو که داد فکر میکردم همچین چیزی وجود نداشته باشه ولی الان دارم میبینم... فقط هم کادو نیست.. یه problem solver واقعیه.. محاله مشکلی وجود داشته باشه و تمام سعیش رو نکنه تا حلش کنه، و این آرامش دهنده است.. چون اون یه مرد واقعیه

حسم بهش چیه؟ 

 

۹۹/۰۹/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۹)

دلمون تنگ شده بود،اورین نوشتی:-)

من دسته اولم،نمیتونم کادو گرون قبول کنم و اگر کادو درست حسابی ندم،مناسبت ها به خصوص،حس بدی پیدا میکنم،به شدت بد،فقط هم گرون هم نه،باید حسابی واسه کادو فکر کنم،تا یادم بیاد چی میخواسته و چی نمیخواسته و چی رو باید بگیرم،وقتی که واسه کادو دادن میذارم حد نداره!:-/

در مورد کادو گرون قبول کردن نمیتونم،واقعا نمیتونم،ربطی به شخص و اینا هم نداره،از هیچ کس نمیتونم،پارسال تابستون مامانم آیفون گرفت،پسش دادم...چنان حس مزخرفی داشتم،چنان حس بدی داشتم،که کوفتم میشد میخواستم ازش استفاده کنم،اصلا بازش نکردم،با اصرار و گریه!ازم خواست بازش کنم،باز کردم دیدم واقعا نمیتونم کنار بیام،بهش گفتم مال خودت...

در کل واسه کادو بیشتر از قیمتش،وقتی که میذارن واسم مهمه...وقت بذارن فکر کنن ببینن چی دوست دارم و چی دوست ندارم،حتی اگر یدونه کیک میخرن فقط،کیکی باشه که طعمشو دوست داشته باشم،مثلا کاپ کیک شکلاتی بخرن بیشتر دوست دارم تا سه طبقه‌ی میوه ای!...نشون میده چقدر ادمو میشناسن و وقت صرف میکنن واسه ادم!

مبارکت باشه:-)

با توجه به توضیحاتی که نسبت به کادو دادی اول پست،نباید زیاد سخت باشه حسی که بهش داری!:دی بازم میگم با توجه به توضیحات،حست مثبت نباشه عجیبه:-)

پاسخ:
منم همینطوووور :) چرا نمینویسی تو دیگه دختر؟؟
عه تو چقد خوبی که دسته اولی :دی من نمیتونم دسته اول باشم.. ولی منم خیلی وسواس به خرج میدم و فکر میکنم و وقت میذارم
وااااا مامانت ایفون داد چرا قبول نکردی؟؟!!!! تو دیگه خیلی حساسی.. همه چیزاتو با پولای خودت میخری؟ منم یکم رودرواسی دارم ینی وقتی دانشجو بودم هیچوقت به بابام نمیگفتم پول بده حتی اگه پولام تموم میشد.. همیشه خودش دیگه به حسابم واریز میکرد.. کلا نمیتونم از کسی چیزی درخواست کنم مستقیم.. ولی خیلیا نصیحتم کردن گفتن این روش اشتباهه و اگه روزی ازدواج کنم باید و باید این عادت رو بذارم کنار و نیازهامو بگم.. فعلا کامل خوب نشدم ولی دارم رو خودم کار میکنم
دقیقا وقتی که گذاشته میشه و اون شناخت خیلی مهمه
نه توضیحاتی که دادم اول پست اگه دقت کنی نوشتم علاقه دیگران نسبت به خودم رو اینجوری میسنجم.. ولی اینکه کادوی گرون بهم بدن حس من رو منعکس نمیکنه.. کما اینکه قبلا همچین اتفاقی افتاده بود ولی من چون حسم مثبت نبود نتونستم قبول کنم کادو رو
ولی در این مورد آره منفی نیست

میدونی الان پی به اشتباهم بردم :/ من همیشه فک میکردم کادوی معنوی ارزشش ببشتر چون برای من واقعا همینطور هست مثلا من کادویی که طرفم براش زحمت کشیده بیشتر دوست دارم تا کادویی که فقط خریده (که در این صورت من فقط برای باز کردن بسته بندی کادو ذوق میکنم ن برای اون چیزی که درونشه D: )

 

دوم: 😁ولک این عاشقته(ع ، غلیظ تلفظ کن) اما خب عشق هم نمیشه با خرید و اینا سنجید باید به وقتی که برات میزاره نگا کنی تا بفهمی چقد براش ارزشمندی (شکلک فیلسوف)

پاسخ:
به به سلام دوست جدید میبینم از آبادان هستن :دی آبادانیا خیلی خوشتیپ خوشگلن
الان پی به کدوم اشتباهت بردی؟ خب هرکسی یه مدلیه بهرحال،  من نمیگم چطوری بهتره چطوری بدتر،  فقط میگم من اینطوریم متاسفانه یا خوشبختانه :دی
صد درصد عشق و علاقه به کادو نیست،  نمونه بارزش هم همه مون حتما خیلی دیدیم تو اطرافیان..  اره بابا حواسم هست دیگه سنم کم نیست که چیزای ظاهری فقط نظرمو جلب کنه،  واسه ازدواج خیلی چیزای دیگه مهم تره که حالا درمورد اونام یه پست میذارم

سلام سلام

به به

مبارکه

خوشبخت بشی جَووون (جوان)

چند دسته دیگه هم داریم ها !! 

کلا دسته بندیت جالب بود

 

امیدوارم طرف فقط چینی نباشه :دی

پیشاپیش عروسی تان مبارک : )

 

 

پاسخ:
وایییییییییی وااااااااای :))))))))))))))))))  :dddddddd

+خب چه دسته بندی های دیگه هم هست؟  شمام میتونید نظر بدید
اوه کوتا عروسی،  هنوز خبری نیست :))


بازم واییییییییییییی :ddd :))))) 

این واییی واییییییییی هایی که شما گفتی فکر کنم طرف واقعا چینیه!!!!!! :))))))

 

 

شادونه بگو من طاقتش را دارم .     :دی خیلی بزرگ

واقعا چینیه؟

من شوخی کردم ها ، اگر چینی هم باشه و به دهن شما شیرین بیاد که مشکلی نیست، فقط آدم خوبی باشه. (استیکر عاشق) :)

مهم اینه که خوشبخت شی

فقط همین اول کاری بهش بگو باید گوشت سگ و موش و گربه و قورباغه و این چیزا دیگه نخوره ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به قرمه سبزی سلامی دوباره باید کرد :)))))))

 

راستی آدرس وبلاگت را هم بهش نده!! اینجا را نگه دار برای دلنوشته هات که اون هم ندونه!! وگرنه مجبور میشی وبلاگ جدید بزنی ها!!

 

پاسخ:
طاقت چیو دارین؟  :)))))))) 
والا من قورباغه خوردم ولی اون نخورده :)))))))))))  سگ و موش و گربه که دیگه اصلا،  تو عمرش از این چیزای چندش نخورده
یه پست باید بذارم یکم شفاف سازی بکنم اینجوری نمیشه :دی

هنوز آدرس ندادم ولی خب فارسی هم که بلد نیست :دی .. مگه اینکه بزنه تو گوگل ترنسلیت :)) 

طاقت چیو دارین؟  :))))))))

پاسخ:

خانوم من شوخی کردم جدی نگیر

ولی جدا از شوخی اگر چینی باشه خیلی باحال میشه ، مثل دو تا بروسلی عاشق میرید زیر یک سقف  عاشقانه صدای گربه در میارید، حالا تو بزن و اون بزن، چه مبارزه ای شود! :)))))   نانچیکو هم با خودت ببر!

 

جدی قورباغه خوردی؟
از اون سوپ ها که توش قورباغه زنده داره دست و پا میزنه؟؟ :دیـــــــــــــــــــــــــــی

 

چه مزه ای بود؟

 

 

وایییی نکنه از اون غذا بد، بوگندو ها هم تو چین خوردی؟؟؟ :))))))

 

دیدی این چینی ها با غذا چیکار میکنند؟؟؟ ماست و ترشی و برنج و خورشت و سالاد و نوشابه و همه چیز را با هم قاطی میکنند میخورند!!!!!! مزغ هم دیگه توش نوک نمیزنه که اینا میخورن!!! :))))

 

الان من برای طرف نگران شدم ،، بهش بگو قورباغه خوردی!!

 

پس تو واقعا قورباغه ات را قورت دادی!!!!! لعنتی موفق :)))) شوخی.

فکر کنم همون پسر خارجی مو بوره قد بلنده است. که گفتی ازت خوشش اومده بود!! یه چیزایی یادمه ، میز صبحانه بود چی بود؟! درسته؟

ولی از یه طرف هم اون چینی قد بلنده  هم  بود! 

 

عجب...

 اینکه فارسی بلند نیست که خوبه ، یکی از آپشن هاشه. : ))) 

 

 

پاسخ:
آره خوردم ولی اصلا اونجوری که فکر میکنید نیست.. زنده که نبود.. بعدم انقد با ادویه های مختلف مخلوط شده بود اصلا شکلش هم معلوم نبود.. تیکه های خیلی کوچولو بود.. مزه اش هم چیز خاصی نبود.. بنظرم گوسفند خوشمزه تره :دی
غذا بد بوگندو ینی کدوما؟ :))) نه هرچی خوردم خوشمزه بود.. 
نه بابا اینجوری قاطی نمیکنن اصلا.. حداقل چینی هایی که من دیدم.. سالاد و نوشابه و برنج و خورشت قاطی؟؟ :))) نه بابا چینیای دارقوزآباد بودن کجا بودن؟ :))
گفتم قورباغه خوردم :)))) کلی خندید و تعجب کرد
حالا فعلا چیزی نمیگم که کیه :دی چون هنوز تصمیم نگرفتم واقعا.. خیلی چیزای دیگه رو تو وبلاگم ننوشتم درمورد این قضیه چون هنوز هیچی مشخص نیست.. وگرنه اگه میخواستم با جزئیات همه اتفاقات رو بگم کلی پست داشتم که بذارم..
دقیقا آپشن خوبیه :))))) ولی متاسفانه خیلی مشتاقه فارسی یاد بگیره :))
۰۶ دی ۹۹ ، ۰۷:۴۵ مهربان مهربانیان

سلام

یک دسته سوم هستم

از کادو خوشم نمیاد و کادو گرون هم دوست ندارم

حس نمیکنی که فلانی میخاد با پول تو رو تحت تاثیر قرار بده؟یا حتی تو رو بخره؟

پاسخ:
سلام سلام
دسته سوم هم شد دسته آخه؟ :دی
نمیدونم والا، شاید.. ولی آخه خب فقط مالی نیست کاراش.. واقعا وقتی یه نفر همممممه جوره پشتت باشه دیگه بحث خرجایی که برات میکنه به تنهایی اونقد بولد نمیشه.. اگه طرف آدم مضخرفی باشه و بخواد اخلاق مضخرفشو با پول پوشش بده و تورو گول بزنه آره خب.. این خوب نیست..
البته خب منکر این نمیشم این چیزا هم تاثیر دارن.. و اینکه خب خیلی کارا مستقیم و غیرمستقیم بالاخره یجورایی به پول ربط پیدا میکنه بخاطرهمین خیلی از کارایی که برات میکنه ممکنه جنبه پولیش به چشم بیاد

اول عکس را ببین

 

 

 

https://img.dalfak.com/46/467318631-4162787032.jpg

 

 

 

 

 

نیستیـــــــــــــــــُو ُ ُ ُ ُ ُ ؟؟؟؟

واس چی اینجی ری آپدیت نَمیکنـــــــــــــی؟؟؟؟

 

پِیدی بارِت نیستُ؟!

 

 

پاسخ:
:))
سلام
اتفاقا خیلی میخواستم بنویسم اینجا..ولی یه مشکلات و ناراحتی هایی برام پیش اومد.. امیدوارم زودتر حل بشه و بیام بنویسم

 

سلام از ماست.

ببخشید من حواسم نبود ، الان متوجه شدم تو پیامم سلام ننوشته بودم

ای وای چه مشکلی و ناراحتی؟

من مطمئنم تو از پسش بر میای شادونه، چون قوی و با انرژی هستی 

اما اگر هم از کنترل شما خارجه ، امیدوارم زودتر مشکل حل بشه و دلت شاد بشه ؛)

همونجوری که تو این ۶ سالی که مشتریت هستم با خوندن وبلاگت دلم شاد میشه.

حقیقتش میخواستم بگم اگر کاری از دست من میاد بگو ولی با خودم گفتم شاید بد برداشت بشه.

پاسخ:
به خودم مربوط نمیشه.. حل بشه میام مینویسم ازش
مرسی از دعای خوبت
واقعا 6 سال؟؟؟ چه جالب نمیدونستم انقد طولانی
شما لطف داری ولی نه کاری نمیشه کرد فعلا.. فقط زمان امیدوارم حلش کنه و چیزی نباشه

کجایی خب؟...دلمون تنگ شد که👀

 

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی
ببخشید یه سری اتفاقا افتاد حالا میام مینویسم
الان خونه ام اومدم به خانواده سر بزنم مرخصی گرفتم.. اخرهفته برمیگردم تهران مینویسم قشنگ،  چون لپ تاپمو هم نیاوردم اصلا حسش نیس با گوشی نوشتن
از دست تو... چرا وبلاگ تو بستی!  البته اخرین بار هفته پیش چک کردم،  نمیدونم ازاون حالت درش اوردی یانه،  ولی نکن از این کارا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">