ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

چرا عذاب وجدان داریم؟

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۵۵ ب.ظ

11 دی 99

باباییم حالش خوب نبود هفته پیش.. روزام جهنم شده بود.. اولین بار بود میدیدم حال بابام خوب نیست.. چند روز همش کارم فقط گریه بود و بغض بدی تو گلوم بود.. حتی نمیتونستم به خونه زنگ بزنم میترسیدم یهو پشت تلفن یا تو ویدیو کال بغضم بترکه هق هق بزنم زیر گریه.. دیگه همش پیام میدادم فقط!!! خلاصه اگه یه روزی بچه هاتون تواینجور مواقع (دور از جون همه) زنگ نزدن و فقط با پیام پیگیر بودن رو حساب بیشعوریشون نذارید, احتمال بدید میترسن جلوتون گریه کنن

الان که دارم اینو مینویسم هم چشام اشکی شده...

دیگه مامانم جمعه ساعتای 12 ظهر باهام ویدیو کال کرد نمیشد جواب ندم، شب قبلش تا 4 صبح گریه کرده بودم.. صبحم زود از خواب پریدم.. چشام هنوز پف داشت.. وقتی با بابام حرف میزدم به زور جلو خودمو گرفته بودم.. بعد بابام گفت دخترم دیر پاشدی از خواب امروز؟ چشات پف داره :((((((... الکی گفتم آره امروز خیلی خوابیدم.. نمیدونم متوجه شد یانه

 

امروز:

حال باباییم خیلی بهتره :)

 

۹۹/۱۱/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)