ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

17 روزه که سیگار نکشیده

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۴۰ ب.ظ

کسی که ده سال سیگار میکشیده الان میخواد ترک کنه... بخاطر خودش، بخاطر من...

بدون اینکه من ازش بخوام... فقط چون میدونه من از سیگار بدم میاد و بوش حالمو بد میکنه...

 

۹۹/۱۱/۱۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">