ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

اول:

از وقتی کرونا شروع شد دیگه مجبور شد خودش براخودش غذا بپزه، کسی که 30 سال دست به سیاه سفید نزده بوده :))) ولی تو چندماه انواع اقسام غذاهارو یاد گرفت، بعد من بعداز اینهمه سال خوابگاهی و مجردی زندگی کردن هنوز چهارتا غذای تکراری بلدم :))) ولی دستپختم خوبه اینو بگم :دی

بعد میگه : کرونا باعث شد بفهمم غذا درست کردن و خونه تمیز کردن (تازه اکثر مواقع به یه نفر میگه بیاد براش تمیز مرتب کنه خونه رو) چقد وقت گیر و سخته و حوصله میخواد، فکر نمیکردم انقد کارای خونه سخت باشه بخاطرهمین بعدا برات آشپز و خدمتکار میگیرم

آخ جوووووووووووووون :)))))))))))))) آقااااااااااا بخاطرهمین یه دلیل هم که شده من باهاش علوسی میکنم :)))))))))))))))))))

 

 

دوم:

میگه اون غذا معروفه چی بود؟

میگم قورمه سبزی :)) میگم من فقط قورمه سبزی مامانمو دوس دارم،  هیچوقت قورمه سبزی رستورانی دوس نداشتم

میگه وقتی اومدم خونتون میخوام دستور پختش رو از مامانت یاد بگیرم تا بعدا بتونم برات درست کنم :))) 

۹۹/۱۱/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

۱۸ بهمن ۹۹ ، ۰۸:۱۲ مهربان مهربانیان

بوی عروسی میاد 

آدم باش منم دعوت کن

پاسخ:
وای خدایی هیچ اتفاقی نیفتاده هنوز :))
جدی من یه روزی اگه عروسی کنم میای؟ :دی

سلام

ایول 

داره غذا ایرانی هم یاد میگیره؟؟
چه باحال (استیکر قلب)

همیشه شاد و خوشبخت باشی

 

 

پاسخ:
سلام :دی
هنوز که چیزی یاد نگرفته :))
مرسی همچنین شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">