ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

کیتیِ بونمک :d

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ب.ظ

یه گربه داره.. خیلی با نمکه... به قول خودش بونمک :))

بعد چند هفته پیش به مدت ده روز رفت مسافرت جایی بعد گربه رو گذاشته بود پیش کسی.. بعد از ده روز که برگشت، یه ویدیو از گربه هه دیدم پریده رو لباساش رو مبل و همش داره صورتشو میماله به لباساش و با دستای کوچولوش لباسارو فشار میده... این حرکت بین بچه گربه ها مرسومه و حالتیه که وقتی بغل مامانشون هستن و شیر میخورن این کارو انجام میدن

باورت میشه گریه کردم؟؟ جیگرم کباب شد واسش... بنظرم یه ضربه روحی عمیق خورده اون ده روز.. انگار مامانشو از دست داده... هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی بتونم یه حیوون رو انقد دوس داشته باشم و همیشه برام عجیب بود بعضیا چطور انقد به حیوونشون وابستگی دارن.. ولی الان از راه دور با اینکه هیچوقت ندیدمش انقد مهرش به دلم نشسته

بعد جالبه قبلا همیشه دستشو گاز میگرفت و اونم عصبانی میشده... ولی این سری که ده روز ازش دور بود و برگشت دیگه اصلا گازش نمیگیره :((((( لابد نشسته به زبون پیشی ها باخودش حرف زده گفته شاید چون گازش میگرفتم ولم کرده رفته پس دیگه گازش نگیرم :(((

حیوون خونگی مسئولیتش خیلی زیاده، اصلا رو این حساب که حیوونه و نمیفهمه نباید رفتار کرد.. حیوونا خیلی هم خوب میفهمن... و واقعا مسئولیت داره نگهداری ازشون، فقط هم غذا و حموم و جای خواب و دستشویی نیست، بنظرم باید طرز رفتار با حیوون رو هم بلد بود.. 

حالا کی هزینه دوا درمون کنه ببرتش پیش روانشناس تا با این تراما کنار بیاد :دی

۹۹/۱۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

گربه؟...تو از گوش سگ و گربه بدت نمیومد؟:دی

وقتی هشت سالم بود میخواستم از ترس یدونه سگ پا کوتاه خودمو پرت کنم تو دریا،همراهش جیغ فراوان را نیز تصور کن!:-))))

 

پاسخ:
عاشقتم :))))  حافظه :)))) 
هنوزم بدم میاد...  شاید همین گربه رو هم از نزدیک ببینم نتونم بهش دست بزنم..  مهم اینه عشقش در دلم هست :دی
سگ کوشولو که خیلی نازه.. من این مدلی نمیترسم.. من بیشتر حالت چندش بهم دست میده

از سگ بدم میاد، و احترام زیادی برای گربه ها قائلم و گربه ها را بیشتر دوست دارم

گربه همیشه گاز میگیره و پنجه میزنه به صاحبش!! خوب این طبیعتشه و مطمئنا دلیل قانع کننده ای هم براش داره :)))

حیوان خونگی خیلی خوبه اما .... یک بدی داره 

 

اگر گفتی؟!

 

وقتی می بینی که اون حیوان میتواند در طبیعت آزادانه زندگی کنه ، ناراحت کننده میشه! که آزادیش را صلب کردی. قبول داری؟

 

امضا: یه آیدی اینستاگرام میخواستیم به ما نداد!

:)

پاسخ:
سگ هم بونمکه.. ولی من گربه بیشتر دوس دارم.. 
صد درصد.. من مخالف پول دادن و معامله حیوون هستم.. این گربه هم یه گربه بدون مامان بوده که نجاتش داده.. بخاطرهمین الان دیگه نمیتونه بیرون زندگی بکنه، یاد نگرفته خیلی چیزارو... بیرون بره دووم نمیاره.. ازپس خودش برنمیاد دیگه
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">