ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

خدا تورو خدا منم Cold Play میخوام

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ

خسته شدم دیگه.. اینم شد زندگی.. اه... هزارتا کار دارم هزارتا برنامه دارم همش چندماهه معلق مونده.. و هی داره عقب میفته هر روز و هر روز .. خسته شدم دیگه.. واقعا دوس دارم جیغ بزنم... اصلا دیگه از کرونا هم نمیترسم.. فقط دعا میکنم چیزایی که مربوط به کار و زندگی منه دوباره به روال عادی برگردن بعد من خودم میرم تو دل کرونا اصلا..

توروخدا دیگه نهایت تا شیش ماه دیگه اوکی کن همه چیو .. باشه؟ (دارم با خدا حرف میزنم :دی) من معمولا به خدا میگم تورو خدا :))))))

الان داشتم یه آهنگ از Cold Play میدیدم.. خوش به حالش کنسرت cold play رفته قبلا.. وقتی که انگلیس رفته بوده.. اون جلو جلوها هم بوده، ویدیویی که نشونم داد کلا cold play تو حلقشون بود :)) ( یجوری میگم کلدپلی انگار یه انسانه :))) ) البته کلدپلی رو همینجوری رفته بوده.. در اصل عاشق Bon Jovi عه، رفته بخاطرشون ویزای ده ساله امریکا هم گرفته! که از شانسش بازنشست شدن فک کنم دیگه کنسرت نذارن :)) یا اگرم بذارن به این زودیا نباشه

خلاصه کلافه ام.. البته عنوان تو شرایط کنونی واسم یه جوکه.. کنسرت کلدپلی اخرین چیزیه که تو این روزا میخوام.. ترجیح میدم اون یکی فعلا حل شه تا بعد..

خونه ام بهم ریخته اس.. از صبح دارم میشورم میسابم.. پوست دستم خراب شده.. چمدونم یه گوشه افتاده طبق معمول، انقد لباس دارم انقد لباس دارم.. الان یه چمدون خیلی بزرگ لباس فقط دارم میبرم با خودم خونه، میخوام همه این لباسارو بدم فقیر فقرا اونجا... بعد سه برابر این چمدون بازم تهران لباس برام میمونه.. کل زندگیمو لباس برداشته.. جمع بزنی پولشونو فک کنم یه ماشین بشه باهاشون خرید.. دزد بیاد خونه من به نفعشه لباسامو بدزده تا چیزای دیگه.. انسان عاقل همچین کاری میکنه؟ البته به جهنم.. اصلا من نا عاقل.. بالاخره لباس چیزیه که ازش لذت میبرم.. ولی از داشتن ماشین لذت نمیبرم..

خب دیگه دارم هذیون میگم.. چندماه دیگه میام یه سر به این پست میزنم ببینم اوضاع در چه حاله اون موقع.. این پست هیچ مفهوم خاص و جالبی نداشت.. صرفا جهت غر زدن بود.. بای

 

۹۹/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">