ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

آخرین حرف 1300

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۱ ب.ظ

سلام علیکم :دی.. از خونه دارم پست میذارم.. چند روزی میشه که اومدم

قصد نداشتم چیزی بنویسم، میخواستم پست قبلی به عنوان آخرین پست بمونه باشه، که روزگارانی اگه برگشتم عقب نگاه کردم یادم بیاد چه روزایی بوده و چی میگذشته.. چون فکرمیکنم سال 99 خیلی سال سختی واسه همه مون بوده، یه سال تاریخی که به این راحتیا فراموش نمیشه

ولی دلم نیومد بذارم با اون پست تموم شه.. بخاطرهمینم اومدم اخرین نوشته مو تو این صده بنویسم... 

امسال سال سختی بود.. میدونم.. زندگیامون خیلی عوض شد.. به قول معروف دیگه اون آدم سابق نشدیم :)) حداقل تا یکی دوسال آینده هم وضع همینه.. واقعا فشار بهم وارد کرد.. اما.. اما.. اما...

با همه اینا میتونم بگم امسال یکی از بهترین سالهای زندگیم بود :) آرامشی که خیلی سال بود نداشتم رو به دست آوردم... سالها پیش، اینکه دانشگاه رفتم خوب بود، اینکه چه دانشگاهی رفتم خوب بود، اینکه شاغل شدم و دستم رفت تو جیب خودم خوب بود، ولی هیشکدوم به اندازه آرامشی که الان دارم خوب نبودن.. البته همه گذشته ام خوب یا بد منو به این روز رسوندن.. شاید بدون اونا منم الان تواین مرحله نبودم.. نمیگم پول مهم نیست، پول مهمه، ولی فقط برای آسایش.. بدون آرامش پول هم بی معنیه.. آرامش رو باید تو قلبت پیدا کنی..

آرزو میکنم همه آرامش داشته باشن و بعد درکنارش آسایش و پول.. با این دوتا زندگی بهشت میشه..

امیدوارم تا وقتی زنده ام داشته باشمش :)

 

۹۹/۱۲/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

عیدت مبارک باشه عزیزم،امیدوارم آرامش امسالت پایدار بمونه و حال دلت خوش باشه همیشه،ماچ ماچ:دی

در مورد نود و نه،اصلا باورم نمیشه یکسال این شکلی گذشت،هر ساعت به خودم میگم بابا،عیدهاااا،تا یادم نره!خلاصه به قول دوستم خدا یه نود و نه دیگه بهمون بدهکاره!:-))

پاسخ:
ممنونم خودمم امیدوارم این ارامش همیشگی بشه
واقعا هیشکدوم نفهمیدیم کی تموم شد.. با اینکه سخت بود ولی زود گذشت
عید توام مبارک عزیزم :*

سلام

آرامشت مستدام

:)

عیدت مبارک

قرن جدید هم مبارک

:)

بفرمایید عیدی شما

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7b/Obverse_of_the_series_2009_%24100_Federal_Reserve_Note.jpg/800px-Obverse_of_the_series_2009_%24100_Federal_Reserve_Note.jpg

امضا: یه آیدی .... 

;)

پاسخ:
مرسیییی :) 
عید شمام مبارک :) 
:)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">