ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. یه عالمه لباس در اقصی نقاط خونه پیدا میشه.. لباسایی که تواین چندماه خریدم.. بی رویه واقعا خریدم، چون هیچ نیازی بهشون نداشتم.. توهمین چندماه فقط 6 تا کفش و بالای 15 تا لباس.. وقتی اینجوری خرید میکنم یعنی حالم خوب نیست.. خواستار شفای عاجل ام وگرنه در آینده ای نزدیک باید تو کوچه بخوابم

 

2. بنظرم آهنگای چینی فوق العاده ن.. خیییلی خوبن.. من قبلا زیاد علاقه نداشتم.. ولی الان هرچی بیشتر میگذره بیشتر عاشقشون میشم... البته خب خیلی به خواننده هم بستگی داره.. من یه چندتا خواننده رو بیشتر دوس دارم

 

3. راستی اخر این ماه از خونه ام پا میشم.. از اون محله داغون راحت میشم .. حالا دفعه اولمه ولی چقد از اسباب کشی بدم اومد.. خیلی رومخه.. بعد چقدم گرونه واقعا.. چه خبره.. ولی دارم میرم یه جای بهتر آخ جون :دی محله و منطقه بهتر، خونه بهتر.. فک کنم کم کم باید به این زنگ بزنم :دی

 

4. رابطه سالم میدونی به چی میگن.. به رابطه ای که توش احترام متقابل هست، انتظارات همو تا جایی که بشه برآورده کنن، حداقل تلاششون رو کرده باشن.. همدیگه رو خوشحال کنن، صحبت کنن، بتونن باهم مشکلاتشونو حل کنن، از ناراحتی همدیگه ناراحت شن سعی کنن به هم کمک کنن، مادی معنوی هرجوری.. بدونی یکی هست که میتونی حرفاتو بهش بزنی.. نمیگه به من چه.. درکل رابطه سالم یعنی رابطه ای که توش همه چی خیلی smooth جلو بره.. دغدغه نداشته باشی که بگی ای بابا حالا با این ارتباط هم یه مشکل به مشکلاتم اضافه شد.. رابطه سالم رابطه اییه که بتونه حتی یه اپسیلون حال تورو بهتر کنه.. البته این جدای از اینه که بگیم درد دلهای طرف رو نخواییم بشنویم چون خودمون هم مشکلات داریم.. این دوتا موضوع جداهستن ازهم

 

۹۹/۰۵/۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

۱.خرید درمانی خیلی موثره...باز لباس و کفش میمونه...من میرم از این جینگیل پینگیلا میگیرم!!...یا میرم سوپر تنقلات میگیرم!!...یا لوازم دکوری خونه://...همشو بذاری رو هم دوزار نیمی ارزه://...البته،دوسه ساله،دیدم خرج داره،گل گاو زبون میزنم،با بستنی...همون تاثیر رو داره://

۲.شاداب،اهنگای های چینی؟؟....حرفی واسه گفتن ندارم واقعا://....دیگه نهایت خیلی بخوام مرز ها رو جابه جا کنم فرانسوی و ایتالیایی گوش میدم...شرق زده://

۳.پس بگو...داری جابه جا میشی...مبارکه دختره...چه مستقل و زیبا...اینا رو ننویسی ادم فکر میکنه با همون پونزده شونزده ساله طرفه...اینا رو مینویسی یادم میاد نه بابا،دخترمون خانوم و مستقله،بزرگ شده...وقته براش جهاز جور کنیم:دی...کی بیایم خونه جدیدت؟؟...چی کم داری بگیریم برات؟؟:دی

۴.اقا،قشنگ ایده الت از اون روابط مامان بزرگ بابابزرگیه....کیفش اینه جفتشون احترام سرشون نشه...بشورن همو بذارن کنار...با هم ندار باشن...،حسابی هم دیوونه بازی در بیارن...میبینی،به روحیه برمیگرده...هیجان نباشه تو رابطه،خوابم میبره://

پاسخ:
1. جون من دکوری؟ ولم کن :)) من حالا اصلا علاقه ای به دکوری و وسایل مسایل خونه ندارم! گل گاو زبون همراه با بستنی؟ :)) راستی من هنوز گل گاوزبون نخریدم
2. :دی من فرانسوی هم دوس دارم ولی دیگه بقیه شون نه زیاد
3. باورت میشه باربری درست حسابی گیرم نمیاد!!! چقدم گرونن.. بسته بندیشون از هزینه بردنشون بیشتره .. نه من جاهاز قرار نیس ببرم :دی تا این حد
4. نه حالا توقع ندارم همدیگه رو آقا و خانم خطاب کنن :))) راحت باشن همه جور حرفی بزنن پیش همدیگه ولی به هم توهین نکنن و فحش ندن.. رابطه ای که توش فحش بیاد دیگه به درد نمیخوره.. اینو از من داشته باش.. بذار همیشه یه حدی از احترام بینتون باشه.. توحالا رفتی تو رابطه ببینی اینی که میگی رو در درازمدت دوس داری یانه؟ اگه رفتی و بعدش دیدی بازم میخوای و اونم بهت فحش داد ناراحت نشدی خب پس من قبول میکنم.. هرچند تو سر و کله زدن و شوخی و خنده و مسخره بازی خیلی فرق داره با جدی جدی فحش دادن! نمیدونم ینی فحش دادن دوس داری یا چی :|||

یه واحد دارم برات اکازیون .

90 متری دوخواب . جای خوب . دسترسی فوق العاده به اتوبان ، کابینت ام دی اف . گاز صفحه ای . سرویس فرنگی ایرانی جدا . رهن کامل

 

پاسخ:
:))))) دوره خونت.. بعد من 2 خواب میخوام چیکار؟ :دی من اصن خواب دارم؟ :دی همون یه خوابم زیاده
حالا چند میدی رهن کامل؟

رابطه سالم ؟

لا اله الا الله

من میرم از خدا بترسم

پاسخ:
ینی دکتر مملکت :)) تو گوشاتو بگیر فعلا

یا خدا شاداب...کی گفت بهم فحش بدن...احترام منظورت فحشه فقط؟؟...

بعدشم فحش داریم تا فحش...حالا کلا ناسزا خوب نیست و اینا جای خود...ولی همون طور که عمو سهراب بزرگ میفرمایند...یکی میگه گمشو...یکی میگه گمشووو...اولی کتلته،دومی قبول://

ادم وقتی با منظور فحش میده ناجوره...وگرنه تو این دوره اونم ایرانی که کی فحش نمیده اخه...مهم اینه منظور دار نباشه...حالا هی با احترام باهاش برخورد کن...هی خط قرمز بچین...وسط دعوا عصبانی میشه یهویی یه حرفی میزنه...حلوا که خیرات نمیکنن اخه...

یکی کلا لفظ قلمه...ادمی نیست که حتی تو خلوت و تو ذهن خودش فحش بده به کسی...اینا موقع عصبانیت هم خیلی اقان...کلا فحششون نمیاد!!..ولی خب یکی وقتی در روز سه بار میگه طرف فلانه،طرفه بهمانه...به دوستاش همین جوری فحش میده،موقع عصبانیت هم اختیارشو ‌از دست میده ممکنه فحش بده...

بعدشم من تاحالا پسر تو رنج سنی خودمون ندیدم فحش نده...ممکنه جلو دخترا مراعات کنن،ولی تو جمع خودشون فکر نمیکنم...خب وقتی فحش بلد باشی،یه بار از دهنت دربیاد...موقعی که کنترلتو از دست میدی امکانش هست یهویی بگی...نه حتما عصبانیت،موقعی که مثلا جاییشون خیلی درد گرفته باشه(اشاره میکنن خوردن انگشت پا به مبل)..

دبیرستان پسرانه آفته...شعبه پسرانه مدرسه ما بغل گوشمون بود،عرق شرم بر پیشونیمون میشست://

من نمیگم کلا فحش نمیدم...ولی وقتی عصبانی میشم،بیشتر توضیح میدم،فحشم نمیاد...کارای ضایعشو به روش بیاری بدترین فحشه...یعنی پیش نیومده به یکی مستقیم فحش منظور دار بدم...در حد همون که گفتی تو سر و کله هم بزنن و اینا،احتمالا دوتا اسکل و روان پریش و دایناسور و باقیه حیوانات بگم://

بشورن همو بذارن کنار منظورم اینه همو نقد کنن...همون آینه و اینا...به نظرم نکات منفی رو از خودی بشنوی بهتره تا بیرون یکی حالتو بگیره!!

تو سن بالا انتخاب کن...این همسن و سالای خودت خیلی بی ادبن...برو بالا پونزده سال تفاوت سنی...قشنگ نمونه مرد ایرانی پنجاه سال پیش...شاداب حرف گوش کنشم میشی:دی

اقا از همین تریبون اعلام میکنم من ده سالمه://...کشتین مارو با این سنتون://...تجربه دارم تجربه دارم...تهش هشت نه ساله دیگه...تو مدرسه میرفتی من به دنیا اومدم...پیر شدن اینقدر افتخار داره؟؟...ویش...صدات میکنم مادر جان://

گل گاو زبون،بستنی،بیسته،شماره یک...امتحان شده تضمینی:دی

اخی...مبارکه:-))...ایشالا کارات ردیف شه سریع تر...خونه خوشگل موشگلت بهت حال بده:-))

پاسخ:
صدام کنی مادرجان کشتمت :دی
بچم هم نمیتونه صدام کنه مادر جان تو که جای خود داری :دی
15 ساااال؟؟؟؟؟؟؟؟ درمورد من چی فکر کردی :)) مگه فتیش دارم؟ :))))) یکی از دوستام خیلی اختلاف سنی زیاد دوس داره.. من ولی نه اصلا.. من نهایت 3-4 سال.. حالا 2-3 سال.. 15 سااااااااااااااال؟؟؟؟ مگه فتیش سن بالا دارم :دی  ببین بس که سنگین بود دوبار تکرار کردم :))
مرد ایرانی پنجاه سال پیش؟؟ جون من؟ منو خوب نمیشناسیا ... من اصن از مردای تردیشنال ایرانی خوشم نمیاد!!! چیکار دارم برم پنجاه سال پیش :))
ببین فحش بده اوکی .. البته فحش رکیک بازم نه اصلا.. ولی فحش معمولی میخواد بده بده ولی به من نه که! به دوستاش بده، عصبانی باشه از محل کار بگه، هرچی.. ولی به من نده.. البته بازم فحش داریم تا فحش.. بعضی فحشا خیلی بار منفی شون زیاده.. شاید فقطم فحش معمولی باشن ها، ولی بار معنایی منفی خیلی بدی دارن.. از اونا هم بدم میاد.. مخصوصا اونایی که صفت هستن.. ولی جملات باز قابل تحمل ترن
بعدم به رو آوردن ایرادها برای اصلاح و بهتر شدن خب فرق میکنه با فحش دادن یا تحقیر و بی احترامی
نه احترام منظورم فحش نیست فقط.. منظور که برا هم ارزش قائل شدن، خوبیارو دیدن و ستایش کردن، اگه ایرادی هم بود به زبان خوب گفتن.. آره وسط دعوا حلوا خیرات نمیکنن ولی خدایی من همون وسط دعوا هم میتونم فحش ندم، فوقش میشورم طرفو.. ولی فحش نمیدم.. البته اگه دیگه خیلی برام بی ارزش باشه چرا ممکنه فحشم بدم(فحش معمولی) ولی دیگه مثلا شوهرت باشه زنت باشه بنظرم نباید تو دعوا کار به فحش بکشه.. فردا یکم بگذره لابد به دست درازی هم میکشه.. یکی از دوستام همین شده.. پسره خیلی آروم بود بسیار مودب و مثبت.. قیافشو ببینی میگی چه مظلومه.. بعد اینا اوایل دعوا میکردن فقط خیلی بحث شدید بود.. بعداز مدتی که بیشتر روشون باز شد کم کم فحش میدادن تو بحث.. بعد تا اینکه چندوقت پیش جلو من دعوا کردن دیدم پسره با دستش ضربه میزد به بدن دختره.. شدید نبود ها.. ولی همونم به قدددددری ناراحتم کرد اصلا تحمل نداشتم ببینم پا شدم رفتم.. خیلی ناراحت و شوک شدم
بعد من یه اخلاقی دارم موقعی کسی عصبانی شه جلوم، من خیلی ناراحت میشم و به جا اینکه وحشی بشم سلیطه بشم (در حالیکه در حالت عادی یکم وحشی هستم :دی) خیلی اون لحظه میرم تو خودم و میترسم کلا و حتی دیده شده رفتم گریه کردم و کلا دوس ندارم ادامه پیدا کنه..

رهن کامل ۳۵۰. جنت مرکز

واحد دست یه آقای دکتر بوده

پاسخ:
350؟؟؟؟؟؟؟
واحد قراره دست یه خانم بی حاشیه موجه کم رفت و آمد باشه ها :))

ببین،میفهمم چی میگی...جدا از اینکه کوفت شوهرت بشی...

ولی به نظرم یکم واقع بین نگاه کن...فکر میکنم کسی که بتونه فحش بده...حالا به همکارش،به میز،به زمونه...ممکنه وسط بحث،کنترشو از دست بده...یه حرفی بزنه...قصدی نداره،ولی خب،انسانه دیگه،زیر فشار هرکاری ازش برمیاد...

منم گریه ام میگیره...یادته یارو بهم تیکه پروند،رفتم یه گوشه زار زدم...

دست بزن داشته باشه،طلاقش میدم بره خونه باباش://

ممنونم از درس های زندگیت مادرجان:دی

پاسخ:
من تورو میکشم :دی

پست نوشتم،سه تا!!

صرفا واسه گل روی وبلاگ تو که شبیخون نزدم به کامنت دونیش:دی

پاسخ:
آره الان خوندمشون :))
راحت باش اینجام منزل خودتونه :دی
شاداب من حالم خوب نیس بنظرت چیکار کنم؟؟
پاسخ:
چرا؟ چی شده؟
خیلی کلی گفتی.. یکم بیشتر توضیح بده شاید متوجه منظورت بشم
یه مدت بدون هیچ علتی دمقم,بی حوصله،بی انرژی...علایم افسردگی نباشه! بعضی وقتام از زندگی خستم :(
پاسخ:
نیاز به تجدید روحیه داری :دی
من خودمم اینجوری شدم.. بعد من فهمیدم هرچی بیشتر استراحت کنم این حالتم بیشتر میشه.. انرژیم کمتر میشه.. مثلا طول هفته که سرکار میرم انرژیم بیشتره تا اخرهفته که همش تو خونم
کرونا هم بی تاثیر نیست.. نمیشه مثل قبلا راحت رفت این ور اون ور خوش گذروند
ولی بنظرم یه تنوعی تو زندگیت بده تو روحیت تاثیر میذاره.. حتی اگه کوچیک باشه.. مثلا با دوستات یه قرار بذاری.. یه کادوی کوچیک واسه خودت بخری.. یا اگه بلندمدت تر میخوای یه سرگرمی و چیز جدید شروع کن واسه خودت.. مثلا کلاسی چیزی شرکت کن یا مثلا برو پیاده روی با دوستت
من خودم گاهی میرم پیاده روی بعد چون دوستم رز تهران نیست زنگ میزنیم به هم.. همزمان باهم پیاده راه میریم و حرف میزنیم :دی 

آهان راستی ویتامین دی هم بی تاثیر نیست.. من خودم یه مدت به شدت خسته بودم.. ازمایش دادم ویتامین دی م خیلی پایین بود.. برو یه ازمایش خون بده.. کمخونی و ویتامین دی تو چک کن
اره کرونا بی تاثیر نیس،سر کار میرم,فعلا هم کلاسی برگزار نمیشه بشه هم خیلی خطریه.....چکاب کامل دادم همه چی اوکی بود ولی ویتامین دی ماهی یه دونه ,مولتی مینرال با امگا3. و ای همیشه طبق برنامه مصرف میکنم...حالام که تنها تفریحمون نت و وبلاگ و اشپزیه...با هر کی حرف میزنم اونام تقریبا حال منو دارن این دیگه چه درد جدیدیه! # کرونا خر است ;)
پاسخ:
سرکارم میری؟ خب پس اوضاعت بد نیس خیلیم.. من فکر کردم دانشجویی و الان تابستونه همش تو خونه ای
دقیقا دانکی است :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">